ET MINNE FOR LIVET

Annonse// fotoknudsen

I sommer ordnet jentene verdens beste babyshower til meg like før Severin ble født. Det er virkelig en fest jeg aldri kommer til å glemme og en dag jeg ønsker å forevige for å se tilbake til når jeg blir eldre. Tenk at jeg har så mange gode venninner som gikk sammen og stelte i stand alt dette for meg! Jeg føler meg virkelig heldig og utrolig takknemlig for all den planleggingen som lå bak arrangementet. For jeg visste ingenting om verken tidspunkt, sted eller hvem som skulle komme denne dagen. Det eneste jeg visste var at det ville bli et babyshower før fødsel en eller annen gang..

I og med at dette betydde såpass mye for meg ønsker jeg å lage et album hvor jeg samler de beste bildene fra dagen. Jeg startet faktisk med å skrive en for hånd, men innså etterhvert at jeg hadde altfor mange bilder og ikke minst at det tok altfor mye tid å gjøre dette helt alene. Derfor har jeg nå har bestemt meg for heller å lage en fotobok digitalt hos fotoknudsen.no. Hvorfor tenkte jeg ikke på det fra starten? Herlighet, så enkelt og så smart!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det første jeg gjorde var å laste ned det nedlastbare programmet til fotoknudsen. Det er et enkelt og brukervennlig program som gir stort utvalg av ulike design, og du trenger ingen internettilgang når du bruker det. I tillegg synes jeg det er praktisk at fotoboken lagres lokalt på min mac mens jeg holder på. Deretter klikket jeg på “bruk Smart-assistent”, som er en tjeneste som valgte de beste bildene for meg og laget perfekte sideoppsett ut fra mappen “Babyshower” som jeg hadde lagt til. Planen var egentlig å gjøre all jobben selv, men i og med at tjenesten gir såpass mye frihet til redigering på slutten så jeg ikke poenget med å gjøre alt manuelt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er ikke helt ferdig med redigeringen ennå, men dette gikk skikkelig raskt. Tanken er bare å legge til et par bilder til som jeg venter på av en venninne og noe mer tekst. Ellers er fotoboken helt klar. Jeg gleder meg til å vise dere det ferdige resultatet og ikke minst til å få den i posten selv!

For å vise min takknemlighet etter babyshoweret har jeg også laget et takkekort fra dagen som jeg skal sende til hver og en av jentene mine. Takkekortet valgte jeg å designe selv for å gjøre det enda mer personlig. Det var faktisk superenkelt og gøy 🙂

Har du også lyst til å forevige minnene dine i en fotobok eller skal du lage takkekort? Rabattkoden PILOTFRUE gir 40% rabatt på alle produkter fra fotoknudsen.no ♥

–> Tilbudet gjelder fra 02.09.18-10.09.18

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg