HVOR SKAL JEG BEGYNNE?

Hvor skal jeg begynne? De siste dagene har vært så hektiske at bloggen dessverre ble satt til side. De av dere som følger meg på Snapchat og Instagram (@pilotfrue) vet at jeg har vært i Bergen på høstlanseringen til Tv2 blant annet, sammen med Ulrik og resten av gjengen i Bloggerne sesong 9. Dere vet da også at dette var min første fest som mamma og min første dag uten Severin..

Festen i Grieghallen og hele opplegget var skikkelig vellykket. Jeg klarte heldigvis å kose meg og slappe av, selv om det var veldig rart og skummelt å være borte fra Severin. Jeg gikk konstant med en følelse av å ha glemt noe, og merket at jeg ofte falt ut av samtaler fordi tankene mine var på helt andre steder. Når det er sagt så visste jeg at han hadde det bra hos mormoren sin som var snill å sende oss oppdateringer gjennom dagen.

I forkant av turen har jeg pumpet meg i nesten to uker for å få fryst ned nok melk. Severin er nemlig ikke noe fan av morsmelkerstatning. Eller, vi har bare prøvd Nan og det vil han ikke ha. Jeg skal gi Hipp et forsøk også, men har ikke helt troen. Finnes det flere merker? Derfor har jeg pumpet som en helt om nettene fordi jeg har vært redd for å “stjele” av matfatet hans på dagtid. Hehe! Det er ikke bare bare å dra på fest som småbarnsmor med all denne planleggingen. Kvelden må virkelig være verdt det, noe jeg ikke er helt sikker på om den var etter at jeg endte opp med feber og brystbetennelse.. Huff. Jaja, jeg hadde det i hvertfall kjempegøy på torsdag. Det kan ingen ta fra meg.

Premieredato for Bloggerne sesong 9 er forresten mandag 10. september!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg