SLIK HOLDER JEG ANSIKTET RENT OG FRISKT

Annonse// May Beauty

Søndager eller mandager er som sagt de dagene i uken jeg prøver å sette av tid til egenpleie fra topp til tå. Det er såklart litt vanskeligere å få tid til slik “luksus” etter at Severin kom til verden, men jeg benytter anledningen mens han sover på dagen, og setter da alle andre ting til side fordi følelsen av velvære om mulig er enda vikigere nå som småbarsmamma enn den var før hvor jeg hadde god tid på badet hver dag..

Hverdagsluksusen starter med en varm (les: og kjapp) dusj med kroppsskrubb, hårkur og ansikstmaske. Det hele har blitt en god rutine som gir meg følelsen av å være klar for en ny uke, noe jeg mener at alle bør prioritere. Jeg kommer til å fortelle dere mer om de forskjellige produktene jeg bruker, men akkurat i dag vil jeg trekke frem ansikstmasken igjen fordi den er så sykt bra og fordi det er spesielt viktig å ta vare på huden nå som høsten kommer og huden fort blir tørr og blass. The Incredible Face Mask, heter forresten masken og er faktisk hovedgrunnen til at ansiktet mitt er rent og friskt om dagen, i tillegg til mitt fornuftige kosthold..

Face Mask motvirker ikke bare akne, men den fjerner sorte prikker, fjerner olje og fjerner død hud. Jeg som sliter med sorte prikker på nesen og en del urenheter rundt hakepartiet har merket en stor forbedring med å innføre Face Mask i min ukentlige rutine. Jeg føler på en måte at jeg drar av all “skitt” som har satt seg gjennom uken og at jeg da starter med en frisk og ny hud hver søndag eller mandag. Rett og slett en herlig følelse!

SLIK BRUKER DU FACE MASK:



1. Påfør masken på ansiktet ditt.



2. La masken tørke i 30-40 minutter.



3. Fjern masken og se at sorte prikker og død hud tas bort.



4. Kjenn hvor myk og ren huden følels etterpå.

(Du kan vaske av eventuelle rester med klut.)



Ansiktsmasken fungerer som en slags quick fix siden den setter i gang blodsirkulasjonen slik at huden får masse glød og stimuli, i tillegg til å etterlate seg et mykt og rent resultat. Jeg føler meg virkelig fresh etter at jeg har tatt denne masken og er like overrasket hver gang jeg ser alt “skitt” den har dratt med seg. Nei, dere.. Nå må jeg sette punktum og overlate testingen til dere. Dette må nemlig bare prøves og det er derfor jeg anbefaler Face Mask videre nok en gang.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Vil du også prøve denne utrolige masken? Jeg har fått lov til å gi dere 1 gratis Moroccan Miracle Hair Mask når dere handler Face Mask eller annet valgfritt produkt fra MayBeauty. Bruk kodeord Pilotfrue08.
 
Jeg bruker også hårmasken og elsker produktet! Denne masken tar rett og slett vare på håret mitt og etterlater seg et glansfullt og mykt resultat som jeg virkelig nyter. Benytt deg av tilbudet for en herlig treat til deg selv eller som en fantastisk gave til noen du er glad i 🙂 🙂
 
P.s. Rabattkoden varer bare i en begrenset periode, så vær rask og bestill The Incredible Face Mask HER 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg