DET ALLE LURER PÅ

Det er snart tid for nye episoder av Bloggerne på skjermen! Dette er den andre sesongen til Ulrik og meg. En sesong jeg både gleder og gruer meg til å se selv. Det på bakgrunn av hva som er blitt filmet. Jeg gleder meg fordi jeg nå vet at det går fint med graviditeten og Severin, men jeg gruer meg også litt fordi jeg har latt kameraene følge oss på alt. Og med alt så mener jeg virkelig alt. For ja, jeg føder på tv, så i sesong 9 får dere være med da vår nydelige lille keiser kommer til verden. Den beste, men også mest krevende opplevelsen i mitt liv..

Dere får selvfølgelig også møte resten av denne herlige og fargerike gjengen på bildet under, som heller ikke er redde for å by på seg selv. I år ser jeg ekstra frem til å bli bedre kjent med Stina og Caroline, som er de nyeste tilskuddene til serien. I tillegg blir det kjekt å se igjen Kristine, Anne Brith, Anniken og Jørgine. Vi lever alle veldig forskjellige liv, men samtidig har vi noe felles og det er at vi liker å dele ♥

Skal du se på Bloggerne sesong 9?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg