JEG BEKLAGER

Hvor blir det av alle de 24 timene i døgnet? Jeg visste at livet som mamma ville bli hektisk, men jeg trodde helt ærlig at jeg skulle ha mer tid til overs enn dette. Akkurat nå sover Severin og det burde jeg gjort også, for jeg føler meg utslitt og det verker i hele kroppen. Tiden med Severin er fantastisk. Jeg storkoser meg med ham hver eneste dag, så dere må ikke misforstå. Det er bare ikke tid til noe annet enn han, og det stresser meg litt..

Jeg vet dere forstår, men jeg vil likevel beklage for at det er stille fra meg på bloggen. Severin kommer selvfølgelig først. Slik vil det alltid være. Han er det viktigste i livet mitt. Alt annet kommer i andre rekke, om ikke det blir nedprioritert. Mye blir nemlig det om dagen, spesielt presse. Jeg har aldri hatt så mange ubesvarte henvendelser i innboksen som nå. Det er godt at telefonen kan settes på lydløs.

Planen var å komme ordentlig tilbake “på jobb” denne uken. Dessverre har ikke formen vært helt på topp. Immunforsvaret mitt er nok veldig lavt etter svangerskapsforgiftningen og opperasjonen. For aircondition i huset tok knekken på meg da vi kom hjem fra båtferien. Frokosten min har derfor bestått av Paracet og Ibux de siste dagene, men jeg overlever og kan ikke annet enn å smile hver gang jeg ser på den lille klumpen min som jeg i dag har vært på 6-ukers kontroll med 🙂

Legger ved et vakkert bilde av soloppgangen i Vollen tatt fra takterassen. Jeg får litt Løvenes konge-vibber av det. Gjør du? Bildet har overhodet ikke noe med innlegget å gjøre, annet enn å bekrefte at jeg er oppe og hopper tildig om morgenen. Hehe! God natt til trofaste deg som klikker deg inn her hver eneste dag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg