GUTTENE MINE

Da var jeg hjemme igjen etter min første ferie sammen med Ulrik og Severin. Det var utrolig stort å feriere som en ekte familie for aller første gang. Jeg føler meg så ufattelig heldig som er en del av denne trekløveren, og er sinnsykt stolt av begge guttene mine.

Det går ikke en dag uten at jeg tenker på den lange reisen som har tatt oss dit vi er i dag. Jeg kan nesten ikke tro at det livet jeg nå lever faktisk er virkelig. Håper dere ser hvor lykkelig og ikke minst hvor takknemlig jeg er for alt sammen ♥

Family is not an important ting. Its everything” – Michael J. Fox


Read more at: https://www.brainyquote.com/quotes/michael_j_fox_189302?src=t_family

Read more at: https://www.brainyquote.com/quotes/michael_j_fox_189302?src=t_family
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg