SISTE STOPP

Hei fra Son! Vi dro fra Herføl til Hankø i går og videre til Son i dag. Dette er vårt siste stopp før vi reiser hjem til Vollen i morgen tidlig. Jeg gleder meg litt til å komme hjem til huset vårt nå. Mest fordi verken Severin eller jeg har noe særlig rent tøy (les: klær uten gulp) igjen.. Men også fordi Severin har vokst ut av omtrent alt jeg pakket med på tur. Han er rett og slett nødt til å gå opp fra størrelse 56 til størrelse 62/68 allerede, fordi han er over middels glad i melken til mamsen. For de av dere som ikke vet det er størrelse 62 ment for babyer fra 2-3 måneder og 68 fra 4-6 måneder. Severin er som sagt bare 6 uker. Hehe!

Dagen i dag har vi tilbragt sammen med Marthe Marie, som er en god venninne av meg fra Fredrikstad. Vi spiste en bedre lunsj på Son Spa og bare koste oss sammen i solen. Jeg prøvde meg på vegetarburgeren, og den var faktisk supergod. Nei, jeg er ikke vegetarianer og det kommer jeg heller aldri til å bli, men jeg liker å teste ut nye smaker og blir stadig imponert av veganske alternativer. Jeg tror på balanse i livet og med det mener jeg litt av alt, også i matveien.

Nå sover minsten, joggedressen er på, Orange is The New Black venter og godteriet er fremme. Vi blogges mer i morgen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg