FERIEMODUS

Hei, dere! Denne jenta og resten av familien har gått inn i skikkelig feriemodus de siste dagene. Vi sover lenge/ i mange etapper og bare koser oss med familie og venner her på Herføl. Jeg vet jeg har nevnt det før, men sier det igjen.. Norges beste kanelboller finner du På Posten på Herføl og iskaffen med hasselnøttsitrup er bare helt amazing. Ulrik sin favoritt er er iskaffe med krem ♥

Det er helt sykt å tenke på at det allerede er 1. august og at lille Severin er blitt hele 6 uker. Hvor ble det av juli måned? Jeg synes denne sommeren har gått rekordfort og det rare er at jeg nesten ikke husker hvordan livet var uten barn. Selv om vi ikke har kommet inn i rutier og slikt ennå så er jeg blitt veldig trygg i min nye rolle som mamma. Alle vi møter sier at jeg er avslappet som mor, noe jeg tar som et stort kompliment. Jeg føler at jeg har full kontroll på både amming og stell, som stort sett er det eneste jeg driver med om dagen. Planen er å få Severin til å ta litt flaske, slik at jeg kan få noe avlastnig i Ulrik blant annet. Jeg elsker å amme og ser bare fordeler ved det, men føler meg til tider som en smukk. Hehe!

Snart går turen videre til Hankø igjen og vi planlegger et siste stopp i Son før vi avslutter ferien for denne gang og reiser hjem til Vollen. Heldigvis er ikke sommeren over riktig ennå, selv om Ulrik må tilbake på jobb. Vi får bare glede oss til hans neste friperode og krysse fingrene for at finværet holder, for båtturer blir det flere av i sommer siden det fungerer så bra med Severin og siden både Ulrik og jeg elsker livet på sjøen.

Jeg håper du som leser får en fin uke videre. Takk for tålmodigheten etter at Severin ble født. Jeg skal begynne å oppdatere oftere igjen fra og med i dag. Jeg trengte bare litt fri og synes det var utrolig godt å logge av i noen dager. Og ja, solbrillene er på 24/7 på grunn av de mørke ringene under øynene mine. For selv om det er superduperkoselig å være mamma og jeg elsker den lille klumpen min over alt på denne jord, så er det slitsomt til tider også. Det må være lov å si høyt, ikke bare tenke..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg