VÅR ALLER STØRSTE DRØM ER OPPFYLT

Hei, alle sammen!

Hjertelig takk for tusenvis av koselige meldinger de siste dagene. Eg setter stor pris på hver og en gratulasjon. Julianne og eg er overlykkelige over vår nye tilværelse som mamma og pappa. Ja, tenk på det.. Mamma og pappa til Severin. Den nydelige lille gutten som sitter i vuggestolen sin og sover her ved siden av meg nå når eg skriver er eg pappa til og Julianne mamma til på ordentlig. Vår aller største drøm er oppfylt!

Den perfekte gutten ble født på kvelden 20. juni som var 4 dager før termin. Han veide hele 3950 gram og var 51 cm lang.

Innleggelse på sykehuset kom brått på, og det ble en veldig tøff fødsel for Julianne. Eg har alltid hatt stor respekt for kvinner, men etter å ha sett det Julianne gikk gjennom disse dagene har denne respekten vokst seg dobbelt så stor. Minst. Så til alle dere mødre dere ute.. I got your back. Dere er heeelt rå!

Selve fødselen og hele forløpet til at vi endte opp på sykehuset lar eg Julianne skrive om når hun er kommet seg og klar for å dele litt igjen. Julianne er fortsatt sliten og bruker derfor de kreftene hun har på Severin.

Eg bodde forresten på sykehuset sammen med Julianne hele tiden, noe man får mulighet til å gjøre på Asker og Bærum sykehus. De fantastiske folkene som jobbet der, all hjelp og støtte var gull verdt for denne første tiden hvor alt er nytt.

Nå er vi endelig kommet oss hjem, startet på vår nye og spennende (les: skumle) hverdag, og gleder oss veldig til alt det vi har i vente sammen med sønnen vår. Det er helt absurd å sitte her nå med en sønn på 6 dager og tenke på det at for bare 10 måneder siden så var eg veldig usikker og redd for om eg noen gang skulle få oppleve det å bli pappa. Tanken på det får tårene til å fylle øyekroken min. Vi e skikkelig heldige. Eg håper av hele mitt hjerte at alle som ønsker får oppleve dette.

Følg meg gjerne på Instagram –> @mrulriknygaard

Som mange har fått med seg er jeg blitt ganske aktiv på story..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg