VENTER I SPENNING

God mandag til deg som leser! Det skjedde som dere skjønner ikke noe i helgen, så her hjemme er spenningen mildt sagt høy. Jeg har vel egentlig ingen tegn til at fødsel nærmer seg bortsett fra datoen, men blodtrykket mitt er fortsatt høyt og kombinert med proteiner i urinen så frykter vi igjen svangerskapsforgiftning. Jeg var hos jordmor i stad og skal tilbake for ny kontroll allerede i morgen. Dersom verdiene mine er like høye blir jeg nok sendt videre for sjekk på sykehuset, om jeg forstod henne rett. Jeg vet ikke så mye mer enn det, men har selvfølgelig ikke klart å ligge unna Google denne gang, og etter et lite søk på internett sitter jeg igjen med et eneste stort spørsmål.. Hva om de setter meg i gang i morgen? Herregud, jeg er så spent!

Jeg skulle prøve å ta en selfie av meg med magen, men magen er såpass stor at bildet måtte bli i to deler.. Hehe! Formen ellers er forresten fin. Akkurat nå koser jeg meg med noe av det beste jeg vet, nemlig lefse med smør, sukker og kanel. Nam! Kanskje min siste utskeielse i dette svangerskapet? Tvi tvi ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg