ROMMET TIL SEVERIN & KONTORET

Reklame// Skapene er sponset av Garderobeeksperten

Hei, dere! Det tar tid å flytte inn i et nytt hus og kanskje har det tatt ekstra lang tid fordi jeg ikke kan bidra så mye med løfting og så videre på grunn av graviditeten. I tillegg har vi vært litt ueheldige med en vannlekasje som har forsinket oss i prosessen med Severin sitt rom blant annet. Heldigvis har vi fått hjelp til å få orden på både Severin sitt rom og på kontoret av Garderobeeksperten. Orden er veldig viktig for meg, og er det noe jeg alltid har ønsket meg så er det plassbygde skap til både klær og ting som dette. Ikke bare er det superpraktisk og ryddig, men det ser jo også utrolig stilig ut!

Jeg vil starte med å vise dere litt av Severin sitt rom for første gang. Her har han som dere ser fått en stor garderobe med god plass i både hyller, skuffer og til klær som skal henges. I tillegg har vi “bygd inn” sengen hans (den sengen han skal sove i når han blir større og sover på eget rom) med hyller rundt for å benytte rommet godt og for å skape et koselig miljø rund ham. Jeg er så fornøyd med løsningen som Garderobeeksperten tegnet og satt opp til oss at smiler fra øre til øre når jeg ser på den. Og hvor fin var ikke denne lyse gråfargen på innredningen? Jeg døøør ♥

På kontoret som vi har laget i “gangen” utenfor Severin sitt rom mangler vi skrivepulten som skal stå mellom innredningen. Men jeg har satt opp stolene og macene slik at dere får et inntrykk av hvordan det kommer til å bli. Jeg skal selvfølgelig vise dere flere bilder av kontoret når det er helt ferdig. Meningen er at Ulrik og jeg skal sitte over hverandre. Jeg med nesa mot Severin sitt rom, slik at jeg kan ha full oversikt over han mens han sover og jeg forhåpentligvis får bittelitt tid til å jobbe. Hehe!

Her har vi også som dere ser god plass i både hyller og skuffer til alt av kamerautstyr, papirer og selvfølgelig litt pyntegjenstander for å skape en hyggelig atmosfære. Jeg gleder meg sikkelig til å blogge fra mitt nye kontor og tror virkelig at det vil hjelpe meg å få mer struktur i hverdagen med en plass som dette i huset.

Ble det ikke fint?

Jeg vil anbefale Garderobeeksperten.no på det varmeste til dere som ønsker dere stilige og praktiske plassbygde skap i hjemmet. For det første tilbyr de gratis hjemmebesøk. For det andre er leveringstiden på bare 2-3 uker, og for det tredje har de rimelige monteringspriser 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg