NOE JEG ALLTID HAR ØNSKET MEG

Annonse// Treninsutstyret er sponset av Gymtool.no

Endelig har jeg fått mitt helt eget treningsrom! Eller, jeg deler det med Ulrik da, men jeg slipper å dele det med hundre andre fremmede mennesker. Et treningsrom hjemme er virkelig noe jeg alltid har ønsket meg, men aldri har hatt mulighet til å ha. Da Ulrik og jeg var på husjakt var plass til treningsrom et kriterie for meg. Nå er det snart ett år siden jeg sa opp abonnementet mitt på Sats og har ikke savnet det et sekund, siden jeg er over middels lei av treninsstudioer med masse folk og styr. Det jeg derimot har savnet er å trene. Derfor gleder jeg meg stort til å ta alt dette i bruk:

Utstyret vi har bestilt til vårt private treningsrom er disse gulvmattene, en treningsmatte, denne benken, dette manualsettet, kettlebells, slynge, nedtrekksapparat med roing og en tredemølle som snart kommer på lager..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her ser dere hvordan rommet ser ut i dag. Vi mangler fortsatt tredemøllen, nedtrekkapparatet med roing og et stort speil på veggen. I tillegg skal Ulrik montere opp noen høytalere og diverse. Men ellers har vi alt og da mener jeg ALT vi trenger på dette rommet som faktisk kun er 12 kvm.

Nå er det bare Ulrik som har benyttet treningsrommet hittil fordi jeg ikke er i helt treningsmodus om dagen. Men jeg kommer sterkere tilbake i august og ser frem til å starte dagene uten sminke med en skikkelig svetteøkt her nede. Ååååh, luksus ♥

Med rabattkoden “pilotfrue” får du 5% rabatt på de allerede beste prisene i markedet av treningsutstyr på www.gymtool.no

P.s. Gymtool har prismatch på alt av varer om noen skulle finne samme vare til lavere pris noe sted 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg