VERDENS BESTE BABYSHOWER

Reklame// @ballongbuketten & @byhancock

Gjett hvem som ble overrasket med verdens beste babyshower av verdens beste jenter i går? Det var MEG! Herregud, så heldig jeg er som har så mange gode venninner som steller i stand en dag som dette for bare meg og selvfølgelig for Severin. Jeg føler meg virkelig heldig og er utrolig takknemlig for den tiden disse jentene har lagt i all planleggingen som lå bak arrangementet. Hele dagen var nemlig over middels bloggvennlig/instavennlig, noe jeg alltid digger og regner med at dere legger til merke på bildene under. Og ja, jentene hadde fått tillatelse (les: beskjed) fra meg om å benytte seg av noen av mine faste sponsorer. Men jeg visste virkelig ingenting om verken tidspunkt, sted eller hvem som skulle delta. Det eneste jeg visste var at det ville bli et babyshower en eller annen gang før Severin kommer til verden.

Her er et bildedryss fra dagen som startet med at jeg ga båten en sjanse til etter overtalelse fra Ulrik. Han skulle egentlig ta meg med på “date” på Aker brygge, der hvor jentene møtte meg med store smil og super stemning. Nesten som et utdrikningslag, bare uten alkohol.. Hehe!

Fotograf: Marian Jade

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg