MIN FAVORITT FRA DANIEL WELLINGTON

Annonse// Daniel Wellington

Jeg vet ikke om dere har lagt det til merke, men jeg har blitt veldig glad i brunt og sort sammen i det siste. To farger jeg før ikke trodde var “lov” å kombinere en gang. Hehe! I tillegg elsker jeg å røffe opp de søte sommerantrekkene mine med skinn og favorittklokken min fra Daniel Wellington som jeg enkelt kan bytte reim på om jeg vil ♥

Jeg har som dere vet en fin samling av Daniel Wellington klokker her hjemme, og liker å variere look etter sesong og antrekk. Nå for tiden er det Classic Petite Ashfield som er favoritten. En klokke jeg ser på som det perfekte “smykket” på håndleddet denne sommeren.

Det jeg liker så godt med Daniel Wellington-klokkene er at de gir meg en eksklusiv følelse til en veldig god pris. Jeg har aldri hatt noe å klage på når det gjelder kvaliteten og er som dere skjønner spesielt fornøyd med det moderne, men samidig tidløse designet som alle klokkene har. Siden det er 1. juni i dag finner dere årets første sommertilbud nederst i innlegget fra meg til dere i samarbeid med Daniel Wellington..

Årets første sommertilbud: Med kodeord “JULIANNE” får du hele 15% rabatt på www.danielwellington.com

God sommer alle sammen ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg