GRAVIDSHOOT MED ANETTE MARIE

Selv om jeg elsker gravidmagen min over alt på denne jord og synes hver eneste kilo jeg har gått opp i prøverørsprosessen og i svangerskapet er verdt han som snart kommer, så er det ikke lenger lett å føle seg vel foran kamera. Det må jeg bare innrømme. Jeg plages ikke av endringene sånn utseendemessig og det er heldigvis mye som er viktigere for meg enn fine bilder, men jeg synes likevel den siste perioden jeg er inne i nå med vann i kroppen og generelt dårligere form er krevende i min jobb som blogger hvor jeg lever av å vise meg frem både i sosiale medier og på tv. Det er rett og slett slitsomt å være/gjøre seg pen, noe jeg aldri trodde jeg skulle si. Hehe!

I dag utfordret min gode venninne, Anette Marie meg til å bli med på en gravidshoot. Eller, shooten ble planlagt for 6 måneder siden. Men jeg hadde lyst til å trekke meg i siste liten. Heldigvis overtalte Anette meg til å gjennomføre og ikke minst til å føle meg fin nok som jeg er, selv med valker, hengepupper og hovne bein. Vi hadde også med oss Bloggerne som filmet hele dagen, noe jeg grugleder meg til at dere får se i sesong 9. Jeg kan love en episode med mye latter og at dere får møte en herlig gjeng som byr på seg selv, eller skal jeg si byr på meg? To av “antrekkene” var nemlig gjennomsiktige kjoler i vann uten undertøy under. Komfortsoner er til for å bevege seg utenfor, eller hva? Det skal i hvertfall ikke stå på innsatsen. Verken min eller Anette Marie sin. Dessuten stoler jeg hundre prosent på Anette sin måte å jobbe på. Hun er ekstremt god med lys og leverer alltid smakfulle bilder. Jeg skulle hilse og si at hun tar på seg oppdrag i sommer, for de av dere som vil forevige fine øyeblikk som graviditet eller annet.

Min kjære Linn Therese fra @inglotnorge gjorde sminken og håret mitt i dag, som jeg ble veldig fornøyd med. Vi gikk for en naturlig look i ansiktet med litt glam. Håret stylet vi med clip on extensions (siden jeg skal til frisøren først i morgen), krøller og flette. Dette var et betalt oppdrag, bare så det er sagt. Litt skryt er likevel på sin plass 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg