UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Da var det tid for ny runde med spørsmål og svar, folkens. Jeg er så glad for at dere bidrar til at denne spalten fortsatt lever!

Kommer det innlegg om hva du har i stellebagen og sykehusbagen?

– Ja 🙂 🙂

Hvor skal du/dere “annonsere” at Severin er født?

– Det har vi ingen plan på. Men jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å ta opp macen på sykehuset for å oppdatere bloggen akkurat, så det blir vel på Instagram, siden det er mest lettvint. Sannsynligvis kommer Ulrik til å legge ut litt storyes (om han har tid) på sin Instagram underveis i fødselen –> @mrulriknygaard, og jeg på min om jeg orker/har tid –> @pilotfrue. Alt avhenger jo av hvordan fødselen blir, om den tar lang tid og så videre. Vi har bestemt oss for å ta dagen som den kommer og dele det vi føler for der og da.

Hva gjør du hvis fødselen setter i gang mens Ulrik er på jobb?

– Da ber jeg Ulrik komme hjem så fort han klarer. Ulrik har heldigvis ingen flere overnattinger på jobb før termin og kun korte flyvninger, så jeg tror og håper at dette skal gå veldig fint.

Hvordan tror dere hundene vil reagere på å måtte dele oppmerksomheten med Severin?

– Jeg tror de vil bli litt sjalue, naturligvis. Men jeg er sikker på at det ikke blir noe problem siden de er så snille og glad i mennesker begge to.

Blir det noen endringer på hvor Stella og Ramp skal sove etter at Severin kommer?

– Nei, de skal fortsatt sove i sengen vår.

Skal Severin døpes?

– Ja. Tanken er å ha barnedåpen hjemme i september med familie og våre nærmeste venner.

Hva liker du best å trene?

– Jeg liker effektive økter med intervaller best.

Kan du legge ut et treningsprogram en gang?

– Det kan jeg, men ikke før til høsten når jeg forhåpentligvis er i full gang med treningen igjen.

Hvordan holdt du og Ulrik gnisten i de vanskelige tidene i prøverørsprosessen?

– Den gode kommunikasjonen vi hadde var nøkkelen til alt, tror jeg. Ulrik var ekstremt flink til å lytte og vise forståelse da jeg hadde det tøffest, noe som ga meg den energien jeg trengte for å ta vare på forholdet vårt.

Var dere spente/nervøse på hvordan folk ville oppfatte dere “live” på Bloggerne?

– Vi var selvfølgelig veldig spente, men ikke nervøse.

Får du spons eller rabatt på Louis Vuitton?

– I wish!

Vil du dele fødselshistorien din på bloggen?

– Ja, det tror jeg at jeg vil. Blir ikke det en fin “avslutning” på hele reisen?

Kommer du til å blogge selv om du går ut i permisjon?

– Jeg skal ha gradert permisjon, så ja. Men det blir nok ferre innlegg.

Vil vi få flere innlegg fra Ulrik når du er i permisjon?

– Jeg håper det.

Hva er ditt syn på prevensjon nå?

– Mitt syn på prevensjon akkurat nå er at jeg aldri mer skal bruke det.

Hva gjør dere hvis gutten som kommer ikke passer til å hete Severin?

– Jeg klarer ikke å se for meg den problemstillingen.

Har du kjøpt deg mye mammaklær?

– Jeg har improvisert mye med det jeg hadde fra før og kun kjøpt vanlige klær i større størrelser og med andre snitt enn hva jeg gikk med før magen begynte å vokse. Den ene gravidbuksen jeg eier var en gave fra min vakre venninne og frisør, Maria.  

Pleier du å handle klær til Ulrik og motsatt?

– Nei, men vi shopper ofte sammen.

Er det viktig for deg hvordan Ulrik kler seg?

– Det er ikke viktig for meg hvordan Ulrik kler seg, men jeg liker jo at han tar seg godt ut og hadde sagt ifra hvis det var et klesplagg eller en look jeg ikke ville han skulle ha.

Kan dere tenke dere flere hunder i fremtiden?

– Vi trives veldig godt med hunder, men det holder med to.

Hva gjør dere om Severin er allergisk mot hund?

– Ja, da har vi et problem som vi selvfølgelig må løse på best mulig måte for vår lille Severin og for våre kjære vofser.

Kommer du til å fikse på kroppen din etter fødsel?

– Jeg kommer først og fremst til å fokusere på et sunt kosthold og regelmessig trening, så får vi se hvordan “matfatet” til Severin blir seende ut etterhvert. Hehe! Jeg har alltid vært fornøyd med de naurlige puppene mine, men jeg ser jo for meg at fasongen aldri blir som før igjen etter denne graviditeten og etter amming. Sannsynligvis ønsker jeg meg mindre og fastere.

Tusen takk for alle spørsmål! Håper du vil stille flere til neste uke på innboks her eller på Snapchat –> pilotfrue

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg