EN LITEN OPPDATERING

Hei, dere. Jeg glemte helt å oppdatere dere på hvordan det gikk hos jordmor i går. Det var ikke meningen å skremme dere. Flere har faktisk sendt meg meldinger fordi de har vært bekymret for meg, så nå skal dere få høre.. Severin ligger slik han har lagt lenge, med hodet ned, ryggen mot venstre og beina mot høyre. Han har visstnok ikke festet seg ennå, men det er vel bare et godt tegn på at han venter til nærmere termin med å komme? Ellers vokser han etter sin egen kurve. Jeg tror hun kalte han gjennomsnittlig stor, om jeg husker rett. Jeg hadde spor av proteiner i urinen min, men det var mindre enn første gang hun målte så derfor ingen fare. Jeg skal likevel til ny kontroll allerede om en uke siden det nærmer seg fødsel.

Formen min er fin. Jeg føler meg selvfølgelig både tung og sliten, noe jeg vil tro de fleste kvinner gjør i slutten av svangerskapet. Men det går helt greit siden jeg kan ta dagene i mitt tempo. Jordmoren min spurte meg faktisk om jeg hadde trappet ned jobbingen, noe jeg lovet henne å gjøre og som jeg må ta enda mer seriøst fremover. Selv om jeg ikke vil klage på det fantastiske været vi har om dagen, så hjelper jo ikke varmen på hevelsene i føttene og hendene mine. Kroppen min er rett og slett full av vann.

Dagen i dag har Ulrik, Ramp og jeg tilbragt på sjøen. Det ble soling, bading, årets første softis (vi fikk ikke tak i softis i går) og grilling. Akkurat slik en ekte sommerdag skal være! Åh, som jeg gleder meg til flere slike sommerdager med Severin denne båtsesongen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg