STELLEBAGEN

De av dere som følger @mrulriknygaard på Instagram har allerede sett denne fine stellebagen som Ulrik har vært så snill å kjøpe til meg/Severin. Bagen er nemlig ikke min til odel og eie, men jeg får lov til å “låne” den som stellebag frem til Severin blir stor og kan bruke den til andre ting eller ha den som et minne..

Vi har ventet på bagen i hele 3 måneder etter at den ble bestilt på Louis Vuitton i Oslo, så nå begynte jeg nesten å bli litt stresset for at den ikke skulle komme i tide. Modellen heter Speedy 35, for de av dere som lurer på det. Den er akkurat passe stor til å dekke de behovene jeg får på trilleturer fremover og henger fint på vognen. Vi skal kjøpe to ekstra klyper eller hva det heter for at stroppene skal henge enda bedre. I tillegg har jeg jo en fastmontert stellebag under barnevognen, så dette blir mer enn bra nok for mamma Julianne. For å gjøre stellebagen fra LV mer personlig sendte butikken den til Paris hvor de håndmalte initsialene til Severin og de to blå stripene i midten etter Ulriks og mitt ønske. Jeg er skikkelig fornøyd med fargevalget av blåtonene. S.N står for Severin Nygård, selvfølgelig ♥

Er ikke Severin (les: jeg) heldig? 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg