VURDERER Å GÅ UT I PERMISJON

Hei til deg som leser! Håper du hadde en superfin feiring på 17. mai. Det hadde i hvertfall Ulrik og jeg. Planen var å ta masse bilder gjennom hele dagen og legge de ut her på bloggen, men jeg hadde mer enn nok med å bare være sosial. Middagen på Bar Tjuvvholmen var ikke akkurat gravidvennlig eller vennlig for noen over 20 år med under 1 i promille så det endte med at jeg dro hjem tildlig med hundene, mens Ulrik ble igjen i båten sammen med noen venner av oss.

I går fikk vi besøk av foreldrene til Ulrik og niesene våre. De skal overnatte her i noen dager og bare kose seg sammen med oss i det fine været. På menyen står grilling, is, restekaker, bading, båt og vannscooter. Kan det bli stort bedre? Ikke for meg som elsker å slappe av sammen med familie. Jeg har forresten også satt Ulrik og svigerfar i sving i hagen med klipping av hekk, vanning av planter og montering av utemøbler. Snart er alt på stell både ute og inne. Det er ikke bare bare med enebolig, sier jeg som sitter med beina høyt og ser på. Hehe! Jeg gleder meg uansett til å vise dere rundt, men vil som sagt komme helt i mål først.

Grunnen til at jeg har vært noe fraværende på bloggen er rett og slett fordi jeg begynner å føle meg både tung og sliten. Formen min er helt grei, men beina mine verker fra jeg står opp til jeg legger meg og hindrer meg derfor i mye. Jeg har advart dere at det vil bli mindre blogging fremover og vurderer faktisk å gå ut i permisjon allerede nå. Men jeg har jo ikke lyst til å “forlate” dere helt, så vi får se. Jeg tar en dag av gangen og dere skal vite at jeg prioriterer bloggen før alt annet jobbrelatert.

I dag er jeg nemlig i graviditetsuke 36 (35+0). Det er bare 5 uker igjen til termin og jeg merker godt på kroppen at dette svangerskapet nærmer seg slutten. Tankene går innom fødsel hver eneste dag og jeg gruer meg mindre og mindre, noe jeg har hørt flere gravide si den siste delen av tredje trimester. Det føles liksom bare godt at han snart skal ut, selv om jeg vet at jeg skal gjennom litt (mye) smerte først.

Nå skal vi en tur på sjøen og teste den nye vanscooteren vår som Ulrik var og hentet i går. Følg meg gjerne på Instagram –> pilotfrue. Der er jeg ganske aktiv på story hver dag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg