FORBEREDELSER TIL FORELDREROLLEN

Annonse// Foreldre & barn

Interessene mine har naturligvis forandret seg noe etter at jeg ble gravid og i løpet av svangerskapet. Fødsel og alt som skal skje i månedene fremover virker pluselig veldig nært nå som jeg er i mitt tredje trimester. Den nye rollen jeg snart inntar bringer med seg en haug med spørsmål. Jeg har derfor begynt å abonnere på magasinet, Foreldre & barn. Her finner jeg mye nytting og engasjerende stoff om alle sider ved det å være småbarnsforelder, gode tips og kloke erfaringer om en hverdag jeg gleder meg enormt masse til!

Foreldre & Barn passer for foreldre med barn fra 0-6 år og kommende foreldre som Ulrik og meg. Bladet inneholder blant annet tester, den lille foreldreskolen, artikler om oppvekst, matglede og familielivet i dag. Dersom du blir abonnent får du en superkul og deilig onepiece i fleece fra Vossatassar i velkomstgave. Onepiecen passer perfekt til kjølige vårdager eller som mellomlag under utedressen. Du kan velge mellom rosa eller blå og størrelsene 60,70, 80 eller 90. Jeg valgte den blå i størrelse 70 til Severin, slik at han har noe å vokse i til vinteren:-)

-> Et helt år med Foreldre & barn (12 utgaver) koster kun 429 kroner. Et halvt år (6 utgaver) koster ikke mer enn 269 kroner. Porto på 49 kroner for utsendelse av velkomstgaven kommer i tillegg.

Som abonnent får du bladet hjem i posten hver måned, noe jeg virkelig foretrekker. Ellers finner du bare to utgaver av bladet i butikk.. 

Velg deg gave og bestill Foreldre & barn hjem i postkassen HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg