EN LITEN SNIKTITT PÅ SOVEROMMET

Reklame// Soveparadis.no, Snopy.no & Gochunky.no

Jeg har fått veldig mange spørsmål om dette freshe sengetøyet. Ikke bare er det fint og se på, men det er også av spesielt god kvalitet og helt himmelsk å sove i. I tillegg digger jeg fargekombinasjonen grønn, gul og hvit sammen med den brune tresengen og de mørkegrå veggene. Jeg har rett og slett gått for en avslappet stil på vårt nye soverom som minner meg litt om en bungalow på et eller annet eksotisk sted. Hehe!

I tillegg til nytt sengetøy har Ulrik og jeg investert i nye dyner og puter til hele huset. Da vi flyttet inn ønsket jeg nemlig en helt “ny start” og med den nye starten hører dyner og puter med. På hovedsoverommet har vi gått for en dobbeldyne i dun som er en helårsdyne, og på de to gjesterommene våre har vi gått for enkeltdyner av bambus og enkeltdyner av chasmere som også kan brukes hele året. Jeg ville prøve litt forskjellig for å kunne gi gjestene mine valgmuligheter og fordi jeg var nyskjerrig på det store utvalget som finnes i Soveparadis.no, en nettubutikk jeg virkelig vil anbefale til deg som er ute etter god søvn og gode priser. Vi bestilte faktisk babydyne og juniordyne med puter og sengetøy til Severin herfra også. Pluss deilige 3-lags dunputer til alle soverom som både Ulrik og jeg liker kjempegodt. Jeg skal vise dere flere bilder av alle soverommene etterhvert.

–> I tillegg har vi ny madrass på hovedsoverommet fra Snopy.no som er fantastisk å ligge i. Madrassen har en integrert overmadrass og er perfekt for deg som er opptatt av komfort, garanti og pris 🙂

Vi mangler lamper og noen andre småting på soverommet som er på vei. Derfor blir det bare en sniktitt nå i dag, før en ordentlig omvisning kommer.. P.s. Hundene hopper alltid opp i sengen og “roter til” så fort mamsen har redd opp. Men, men.. Jeg liker jo den avslappede looken, så det går helt fint.

Det fine pleddet jeg bruker som “sengeteppe” er fra Go Chunky

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg