ENDELIG I NORGE

Annonse// Boots apotek

Hei, dere! Jeg har vært med på en 28-dagers challenge hvor jeg har brukt serumet, Balancing Skin Concentrate fra YourGoodSkinTM hver morgen og kveld etter at jeg har renset huden min. YourGoodSkinTM er en ny hudpleieserie i Norge som er utviklet sammen med over 1000 kvinner, for at du skal føle deg amazing etter bruk. En digg følelse som jeg nå sitter med ♥

I løpet av disse 28 dagene har jeg nemlig merket at huden min er blitt mer fuktig. Jeg føler at porene mine er mindre synlige enn de var og at jeg har fått en ekstra glød som jeg selvfølgelig er veldig fornøyd med. Greia med serumet er at det gjenoppretter hudens naturlige balanse og forebygger dårlige huddager. Den inneholder naturlige ingredienser som grønn te og vitamin C. Serumet passer forresten til alle hudtyper, også de med sensitiv hud, og skal påføres to ganger daglig for en sunnere hud på bare 28 dager.
YourGoodSkinTM -serien er en eksklusiv nyhet innen hudpleie i Boots Apotek som du ikke vil gå glipp av. Det er 23 produkter i serien, som blant annet renseprodukter og produkter som behandler hudproblemer. Nå i mai blir serumet som jeg har testet tilgjengelig i Boots apotek. Jeg anbefaler det til deg som føler at huden din er litt blek og sliten etter en lang vinter, og ikke minst til deg som ønsker en fuktighetsboost nå før sommeren!
Vil du også prøve Balancing Skin Concentrate? Du kan bestille serumet HER eller delta i konkurransen under 🙂

Følg Boots apotek på Facebook HER for gode tilbud!

60 kommentarer

Siste innlegg