UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Hei, igjen! Håper helgen har vært fin og at dere er like klare som meg for den nye uken. Her kommer 99% av ukens spørsmål og svar..

Har dere gjort noen tiltak for sikkerheten i det nye huset?

– Ja, vi har satt opp kamera rundt hele huset utvendig som står på døgnet rundt og lagrer video tilbake i en hel måned. Kameraene kan vi logge oss på via to skjermer inni huset og via en app på telefonen slik at vi hele tiden kan følge med på hva som skjer rundt huset. Bildekvaliteten er overraskende god. Til og med på natten er bildet helt klart. I tillegg har vi bestilt port og gjerde slik at ingen kommer seg inn i gårdsplassen uten at vi lukker opp/slår kode. Vi har også alarm som står på når vi er ute av huset og når vi legger oss, men vi er ikke fornøyde med det selskapet vi har per i dag og vurderer derfor å bytte til et annet selskap. Jeg kommer tilbake til årsaken til det. Nå mangler bare bodyguards.. Hehe, neida. Men det kan jo ikke bli stort tryggere enn dette.

Ser dere bor i funkishus. Blir det ikke varmt med så store vinduer?

– Hehe, jo. Faktisk veldig varmt. Nå vurderer vi om vi skal investere i screens eller aircondition. Send meg gjerne en mail på [email protected] om du vil anbefale oss noe 🙂

Plager russen dere i Asker?

– Nei, herregud! La russe få være i fred og feste, sier jeg. Det dummeste jeg hører er klaging på russ som spiller høy musikk og koser seg.

Hvorfor linker du aldri til intervjuer og saker om deg og Ulrik lenger?

– For å være ærlig så er jeg lei av de fleste journalister. Ikke personlig, men måten de vinkler ting på. Det er derfor sjelden jeg svarer ja til å stille opp i saker lenger, og ytterst få artikler jeg ønsker å dele på bloggen min. Men her er et intervju med godeste Nettavisen som jeg er veldig fornøyd med. Grunnen til at jeg er fornøyd er fordi journalisten fokuserer på det jeg faktisk sier, ikke alt mulig annet eller detaljer jeg åpenbart ikke har lyst til å snakke om.

Hvordan ser dere for dere julefeiringene i årene fremover nå som Severin kommer?

– Den første julen vil vi nok ha hjemme i vårt nye hus, tenker jeg. Men hva vi gjør i årene etter får tiden vise. Jeg er som sagt ikke så glad i å plalegge alt mulig. Spesielt ikke så langt i forveien.

Hvordan forbereder dere de to firebeinte på den lille som skal komme?

– Går det ann å forberede en hund på at det kommer en baby?

Har du fått noen nye cravings?

– Jeg har fått skikkelig dilla på lysegrønne harde pærer. Slike som dessverre ikke selges overalt. Jeg fant de i Asker sentrum på den utenlandske butikken rett over gaten for Rema 1000. Spiste tre stykk på rappen etter frokosten i dag. Nam!

Hva gjør du om dagen når du ikke blogger?

– Styrer i huset (fortsatt esker og ting som ikke er på plass etter flyttingen), besvarer mailer og andre henvendelser i alle kanaler, jobber med salg av annonser og detaljer rundt andre typer bloggsamarbeid, er i møter med samarbeidspartnere, tar bilder, går turer med hundene og slapper av.

Synes du forholdet til Ulrik og deg har forandret seg etter at dere ble gift?

– Forholdet vårt forandret seg ikke på grunn av en ring på fingeren. Det forandret seg etter to lange år med flere tøffe nedturer som vi sammen har kommet oss styrket gjennom. Forandringen som har skjedd er vanskelig å sette ord på, men den handler om en trygghet som har vokst i hverandre.

Har du brukt støttestrømper i svangerskapet?

– Jeg har kjøpt, men ikke brukt.

Har du og Ulrik gjettet datoer for når dere tror Severin kommer?

– Ulrik gjetter at han kommer etter termin (24. juni), men det er vel mest fordi han håper på lenger pappapermisjon (nye regler fra 1. juli). Hehe! Mens jeg gjetter at han kommer før termin.

Har du tatt glukosetest i dette svangerskapet?

– Ja, må ikke alle det? Den gikk heldigvis fint.

Kommer det et eget innlegg om fødebagen?

– Det er planen. Har så vidt begynt å pakke den allerede faktisk, med gode innesko, amme BH-er og ammeinnlegg.

Hva gleder du deg mest til å spise/gjøre når mageboeren har flyttet ut av kroppen din?

– Jeg gleder meg til å spise spekemat, oster og drikke vin. Jeg gleder meg også veldig til å løpe på den nye tredemøllen som er bestilt 😀

Kan du vise mer av huset deres snart?

– Jeg viser jo litt uke for uke, men alt er ikke ferdig og vi venter fortsatt på diverse møbler. Derfor ingen house tour ennå.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det siste spørsmålet blir besvart i morgen eller tirsdag i et eget innlegg. Det er nemlig et spørsmål som har gjentatt seg i flere uker nå, men som jeg har valgt å “overse” av en grunn. Jeg tipper at noen av dere allerede vet eller skjønner hva det gjelder..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg