HELDIGVIS

Annonse// annonselenker Nelly

Jeg fikk heldigvis gode nyheter hos jordmor i går. Blodtrykket mitt var fint, og proteinene i urinen min har ikke steget. Herlighet, så lettet jeg ble. Mamma også, som var så snill å kjøre meg og være med på timen siden Ulrik var på jobb. Jeg var på en måte forberedt på dårlige nyheter. Ikke vet jeg hvorfor, men det var i hvertfall grunnen til at jeg ikke ville reise alene..

Til ære for mormor som var med på kontrollen fikk vi høre hjertelyden til Severin igjen i går. Det er alltid like godt å høre at han lever og ikke minst at han har det bra der inne. Nå ligger den lille gutten vår med hodet ned, ryggen mot venstre og beina mot høyre. Jeg kjenner han aktivt flere ganger om dagen og sparkene hans stemmer godt med måten han ligger på.

I og med at hevelsene i føttene mine er såpass ubehagelig, at blodtrykket mitt har steget noe siden første gang jeg var hos jordmor og at det finnes proteiner i urinen min så skal jeg til ny kontroll allerede neste onsdag og hver uke fremover. Jeg er så glad for oppfølgingen og den trygghetsfølelsen jordmoren min gir meg. Dette skal gå bra ♥

Fotograf Marian JadeFotograf Marian Jade

(annonselenker) Jakke HER/ Kjole HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg