DEN SISTE UKEN

Dette er den siste uken av Bloggerne på tv. Jeg synes at ukene på skjermen har gått utrolig fort og må si at jeg er imponert over alt det gode innholdet de andre deltakerne har bydd på, og ikke minst hvordan produksjonen har satt sammen sesongen. Jeg er stolt av vår første sesong i Bloggerne og rørt over alle de gode tilbakemeldingene vi har fått av dere som følger oss både her og der..

Denne siste uken får dere være med på en veldig stor dag i Ulrik og mitt liv, nemlig da vi fikk se og høre hjertet til Severin slå for aller første gang. Jeg husker hvor nervøse vi var i forkant av ultralyden og hvor heldige vi følte oss av en beskjed som kanskje mange tar som en selvfølge etter at de har blitt gravide, men som vi fryktet vi aldri ville få oppleve. Jeg blir emosjonell av å se Ulrik sin reaksjon, og det er jeg nok ikke alene om. Han er så vakker når han viser følelser. Herregud, så glad jeg er for at det lille hjertet fortsatt slår ♥

Du kan se Bloggerne på TV2 Livsstil mandag-torsdag klokken 21:30. Reprisen går klokken 00:00 på samme kanal, eller du kan se programmet når du vil på TV2 Sumo 🙂

P.s. Ukens spalte med spørsmål og svar kommer ut på bloggen i kveld. Jeg sitter og besvarer spørsmål nå..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg