DERFOR TØR JEG Å GÅ UTEN SMINKE

Annonse// May Beauty

Som mange vet setter jeg av en dag i uken til egenpleie fra topp til tå. Jeg starter gjerne med et varmt bad, etterfulgt av en kroppsskrubb, hårkur og ansikstmaske. Det hele har blitt en god rutine som gir meg en deilig følelse av velvære, noe jeg mener at alle bør ta seg tid til. I dag igjen vil jeg trekke frem favorittansikstmasken alene, fordi den er så sykt bra og fordi det er spesielt viktig for meg å ta vare på huden nå som sommeren nærmer seg og jeg foretrekker å bruke mindre sminke på huden i hverdagen. The Incredible Face Mask, heter forresten masken og er faktisk hovedgrunnen til at ansiktet mitt er rent og friskt..

Face Mask motvirker ikke bare akne, men den fjerner sorte prikker, fjerner olje og fjerner død hud. Jeg som sliter med sorte prikker på nesen og en del urenheter rundt hakepartiet har merket en stor forbedring med å innføre Face Mask i min ukentlige rutine. Jeg føler på en måte at jeg drar av all “skitt” som har satt seg gjennom uken og at jeg da starter med en frisk og ny hud hver gang. Rett og slett en herlig følelse!

Ansiktsmasken er svartfarget, føles som gummi etter tørking og lukter godt!

SLIK BRUKER DU FACE MASK:

1. Påfør masken på ansiktet ditt.

2. La masken tørke i 30-40 minutter.

3. Fjern masken og se at sorte prikker og død hud tas bort.

4. Kjenn hvor myk og ren huden føles etterpå!

(Du kan vaske av eventuelle rester med klut.)

Ansiktsmasken fungerer som en slags “quick fix” siden den setter i gang blodsirkulasjonen slik at huden får masse glød og stimuli, i tillegg til å etterlater seg et mykt og rent resultat. Jeg føler meg virkelig fresh etter at jeg har tatt denne masken og er like overrasket hver gang jeg ser alt “skitt” den har dratt med seg.

Her kan dere se alt det ekle masken har dratt med:

Det var noen som reagerte på at jeg tok “etterbilder” med sminke sist så velger jeg å vise meg uten sminke i dag. Som dere ser er jeg litt rødlig i ansiktet. Det blir jeg alltid rett etter at jeg drar av masken siden den setter i gang blodsirkulasjonen. Det tar ikke mange minuttene før rødfargen er helt borte og det er ikke noe problem å dekke til med sminke, men jeg pleier å la huden få slappe av litt med en god fuktighetskrem før jeg eventuelt sminker meg. I dag valgte jeg å gå helt uten sminke i flere timer for å la huden min få puste skikkelig. Heldigvis er jeg komfortabel uten sminke og det er takket være denne fantastiske masken som fjerner alle urenheter.

Følelsen jeg får når jeg fjerner masken er skikkelig bra, som å slippe ansiktet fri ved å dra ut alle forurensninger. Huden under har da en veldig bra blodsirkulasjon og glød, fordi masken fjerner hudormer og peeler huden. Jeg merker at huden min blir fri for døde hudceller og fri fra urenheter ved bare en behandling, for etter bruk av masken føles ansiktet rent og fresh.

Vil du også prøve denne utrolige masken? Jeg har fått lov til å gi dere hele 30% rabatt på Face Mask med kodeord “pilotfruemaske“. Benytt deg av tilbudet for en herlig treat til deg selv eller som en fantastisk gave til noen du er glad i. Ulrik digger forresten masken han også. Den er like effektiv til jenter som til gutter 🙂

P.s. Rabattkoden varer bare i en begrenset periode og for hele produktlinjen, så vær rask og bestill The Incredible Face Mask HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg