ØNSKELISTEN HAR FORANDRET SEG..

Jeg er i skikkelig “ryddemodus” om dagen. Selvfølgelig på grunn av alt flyttekaoset, men ryddingen skjer også på både macen og telefonen. I stad kom jeg over en ønskeliste jeg skrev til Ulrik før bursdagen min på notater i 2014, altså før jeg begynte å blogge. Legg merke til de to siste ønskene.. Haha! Jeg måtte le av hvor mye ønskene mine har forandret seg. Eller, enkelte merker vil nok aldri forsvinne fra listene mine. Men jeg føler likevel at ønskene i dag er mer fornuftige og voksne enn hva de var for fire år siden..

Jeg har forresten bursdag 27. april, og Ulrik ber meg alltid om å skrive ønskeliste i forkant av bursdagen min. Derfor ønskelister i april ♥

Min ønskeliste i 2014:

Min ønskeliste i år:

1. Gavekort på fotbehandling: Gjerne i Vollen/Asker.

2. Behagelige sko: Birkenstock sandaler i freshe farger og joggesko fra Nike.

3. Fine amme-bher og undertøy: Overdel i størrelse 75 H og underdel i størrelse M.

4. Joggedress i velour: Overdel må være lang pga magen. Størrelse M/L.

5. Pysj: Sett i merket “Hanro of Switzerland” med hvite og lyseblå striper fra Bare Philosophy (Sten & Strøm). Størrelse M.

6. Sommerkjoler/”gravidkjoler”: Fra Undorn i størrelse 38/M

7. Lommebok: Liten lommebok fra Louis Vuitton. Gjerne med mulighet til å henge nøkler i. Stoler på din smak 🙂

8. Backpack: Palm springs mini fra Louis Vuitton.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg