JEG HATER Å SPØRRE OM HJELP

Hei til deg som leser! Ny uke og nye muligheter. Vi jobber på spreng her hjemme for å få orden, for om bare noen dager kommer foreldrene til Ulrik på besøk fra Måløy. Det er totalt kaos her ennå, men det er vel vanlig i en flytteprosess og kanskje spesielt nå som jeg er gravid i tillegg. Det er jo begrenset hvor mye jeg kan bidra med annet enn rydding og vasking egentlig og med kaos så mener jeg totalt kaos. Jeg finner ikke undertøyet mitt blant annet, men jeg passer ikke mange av trusene mine lenger likevel så det går hardt utover boksershortsene til Ulrik om dagen. I tillegg er det omtrent ikke noen av klærne mine jeg får plass i og de jeg får på meg finner jeg ikke i alt rotet, derfor var det fint at det kom litt nytt tøy i større størrelser med posten i går. Tidligere i dag hadde vi nemlig besøk av Budstikka som skriver en sak om Ulrik og meg denne uken. Det var derfor flaks at jeg hadde noe annet enn en møkkete joggedress å stille opp i.. Hehe!

Jeg hopper forresten over ukens spørsmål og svar denne uken siden det rett og slett er for få spørsmål og ta av nå. For min del kan jeg slutte med hele spalten, men om du ønsker at jeg skal fortsette så gjør jeg selvfølgelig det. Det eneste jeg ber om er at du sender inn spørsmål gjennom uken på innboks her eller på min Snapchat (pilotfrue). Du kan spørre om hva som helst og jeg svarer på neeesten alt.

Nå får jeg besøk av en god venninnne fra Fredrikstad som kommer på middag og kveldskos. Eller, det hun ikke vet er at hun skal lage middag og hjelpe Ulrik med å bære. Hehe! Jeg hater nemlig å spørre om hjelp, men jeg er en mester på å utnytte alle situasjoner 😉

Venninnen min heter forresten Marthe Marie. Hun er utrolig flink på kjøkkenet og det var faktisk hun som lærte meg denne retten <– Ukens middagstips!

Kula og jeg ønsker dere en fin uke!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg