UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Hvorfor ferierer dere alltid på på Geilo?

– Vi har familieleilighet på Dr. Holms Hotell og trives generelt veldig godt på Geilo om vinteren.

Når skal dere legge båten på vannet denne sesongen?

– Båten ligger på vannet. Den har lagt i boblehavn hele vinteren og neste uke skal den gjøres klar for sesongen og kjøres til vår nye båtplass i Vollen om isen på sjøen har smeltet.

Har du tatt båtførerprøven?

– Nei, det har jeg ikke. Min oppgave på båten er å passe på hunder og nå Severin mens Ulrik kjører, legger til og alt der der  🙂

Hva gleder du deg mest til ved å bo i en enebolig?

– Privatlivet med Ulrik og Severin, større plass til overnattingsgjester og selskap/fester.

Blir det en bok til?

– Jeg tror ikke det. Hele bokprosessen har vært veldig gøy og utrolig lærerik, men også krevende. Fremover er det Severin som er førsteprioritet i hverdagen. Jeg kommer nok ikke å få tid til så mye mer enn han, Ulrik og bloggen det første året, tror jeg.

Hva er ditt neste mål med bloggen?

– For første gang siden jeg startet denne bloggen har jeg ingen konkrete mål for tiden fremover med bloggen. Ønsket er bare å leve videre av å dele. Jeg håper at du som leser har lyst til å henge med på resten av reisen <3

Hvordan er formen om dagen?

– Den er heldigvis fin. Jeg sover ikke så godt om nettene og kjenner det mer og mer i ryggen, men ellers er alt bra.

Skal du ha klessalg/bloppis snart igjen?

– Nei, men jeg selger ofte klær og ting på Snapchat –> pilotfrue

Skal dere ha Au Pair når Severin kommer til verden?

– Nei. Jeg betaler gledelig for vaskehjelp, malere og alt jeg ikke liker å gjøre selv. Men den tiden vi får med sønnen vår er så etterlengtet at vi ikke ønsker mer hjelp enn den hjelpen vi får fra familie.

Når er neste planlagte måløy-tur?

– Vi har dessverre ikke planlagt vår neste tur til Måløy, men jeg ser for meg at vi vil reise opp en tur sent på høsten en gang. De neste månedene står flytting, termin og båtsesong i fokus.

Bildet er fra Bloggerne sesong 8

Lurte du noen eller ble du lurt på 1.april i år?

– Nope. Jeg følte ikke for å lure noen i år. Det er så mye som har skjedd i livet til Ulrik og meg det siste året at jeg omtrent ikke tør å spøke med noe alvorlig lenger. Jeg føler meg så heldig og takknemlig at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Kommer du til å vise deg i bikini denne sommeren?

– Det vet jeg ikke. Jeg elsker magen min og er skikkelig stolt av det kroppen min har fått til, men jeg føler meg litt for vulgær i lite klær på grunn av de store puppene jeg har fått.

Blir det ikke vanskelig med bare en bil nå som dere flytter til Asker?

– Vi har bestilt en elbil som ekstrabil til oss begge/pendlerbil til Ulrik.

Hvordan forbereder du deg til foreldrerollen?

– Jeg har ikke gjort noe for å forberede meg til foreldrerollen annet enn å stenge kommentarfeltet, gå til jordmor og kjøpe inn masse babyting. Den nye tilværelsen tar jeg når den kommer og som den kommer.

Festet du mye som ungdom?

– Ja. Venner, fest og alkohol var det som betydde noe i ungdomstiden. Er det ikke slik for de aller fleste?

Hvordan var du som barn?

– Jeg var veldig forsiktig og sjenert.

Hvilke egenskaper håper du at Severin vil få fra Ulrik?

– Jeg håper at Severin blir like handy som Ulrik. Da kan mamsen bare lene seg tilbake etterhvert mens gutta styrer og fikser. Hehe!

Hvordan ser du for deg livet om 10 år?

– Ganske likt det livet som starter om noen måneder, bare enda mer hektisk med forhåpentligvis enda ett barn.

Hva slags forventninger har du til de andre deltakerne av Bloggerne denne sesongen?

– Jeg forventer at de byr på seg selv som alltid og bidrar positivt til programmet på hver sin måte.

Hva gleder du deg mest til å gjøre sammen med Severin?

– Jeg gleder meg til alt egentlig. Men den første trilleturen er kanskje noe av det jeg gleder meg mest til i starten.

Liker du og Ulrik å lage mat sammen eller hver for dere?

– Hver for oss. Jeg hater at Ulrik “forstyrrer” og skal lære meg ting mens jeg lager mat på min måte og Ulrik føler at han klarer seg bedre uten meg på kjøkkenet, tror jeg. Hehe!

Hva er favorittretten din?

– Definitivt taco. Jeg kunne spist det hver dag. Helt seriøst!

Hvordan fikk du ventetiden frem til de 12 første ukene til å gå? Og hvordan bevarte du roen?

– Godt spørsmål. Dagene, timene og ukene gikk utrolig sakte i starten av svangerskapet. Jeg tror de gjør det for alle som virkelig ønsker seg barn og spesielt for par i en prøveprosess. For å bevare roen bestemte jeg meg for kun å tenke positivt. Jeg var selvfølgelig redd for en ny skuffelse, men trikset er nok å ta en dag av gangen og prøve å la bekymringene ligge til du eventuelt oppstår.

Er du redd for at det skal bli mye krangling mellom Ulrik og deg om hvordan dere skal oppdra Severin?

– Jeg er ikke redd for det, nei. Ulrik og jeg er ganske enig i det meste og skulle det vise seg at vi blir uenige om noe så tipper jeg vi kommer til enighet. Hvis ikke får vi søke råd hos våre fantastiske foreldre.

Får vi se mye av deres histore i denne sesongen av Bloggerne?

– Kameraene fulgte oss hele veien, så ja på godt og vondt.

Har du god kontakt med noen av de andre bloggerne i sesong 8?

– Jeg har ikke mye konktakt med de andre bloggerne i programmet, nei. Anne Brith er vel hun jeg kjenner best. Herlig dame!

Bildet er fra Bloggerne sesong 8

Still gjerne spørsmål til neste uke allerede nå på facebooksiden min eller på Snapchat –> pilotfrue

P.s. Husk å slå på tv2 livsstil i kveld klokken 21:30! Da møter du Ulrik og meg i første episode av Bloggerne sesong 8

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg