10 FAKTA OM ULRIK OG MEG

Ulrik er den av oss som samler på alt, mens jeg gjerne vil kaste, gi bort eller selge mye for å holde mest mulig orden. Derfor bruker jeg ofte tiden på rydding i skap og skuffer når Ulrik er borte på jobb for å ting gjort (les: bort). Hehe!

Ulrik kaller meg for “baby”, mens jeg kaller han for “elskling”. På telefonen til Ulrik heter jeg “<3Kona<3”, mens Ulrik heter “Elsklingen min<3” på telefonen min.

Ulrik er generelt mer avslappet og rolig enn meg i hverdagen. Jeg stresser ofte rundt klokken fordi jeg liker å ha veldig god tid i forkant av avtaler.

Ulrik og jeg er to godtemomser som påvirker hverandre mer til det usunne enn til det sunne i hverdagen. Vi elsker smågodt begge to og klarer nesten ikke styre oss når vi handler sammen.

Ulrik og jeg er like glad i shopping begge to, noe som kanskje er litt uvanlig. Det er en stor fordel for meg at Ulrik synes det er gøy å gå i klesbutikker.

Ulrik og jeg tar oss selv veldig lite høytidelige og trives med å dele, noe som passer bra i forhold til jobben min.

Ulrik og jeg er nesten like glade i oppmerksomhet. Det er mulig jeg trives hakket mer enn han med “all eyes on me”, men etter pressedagen med Bloggerne i forrige uke skjønte jeg fort at Ulrik følte seg like hjemme i denne bobla som meg. Hehe!

Det er nesten alltid jeg som venter på Ulrik på badet når vi skal steder. Han bruker faktisk lenger tid enn meg om morgenen på å gjøre seg i stand enn meg når han har fri.

Både Ulrik og jeg velger hvitvin fremfor rødvin. Begge foretrekker fruktige og tørre hvitviner og cocktails.

Ulrik og jeg er alltid de som legger oss sist på fest. Vi fester ikke ofte lenger, men når vi først tar en fest så tar vi den helt ut.

Her kan du lese 10 ting til du kanskje ikke visste om forholdet vårt 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg