EN PÅSKEHILSEN FRA DR.HOLMS

Hei fra Geilo! Jeg tok meg en påskefri dag i går, men er tilbake nå og resten av påsken med mindre jeg blir smittet av noroviruset her oppe.. Neida, det er ikke noe å tulle med. Omgangssyken er seriøst det verste jeg kan tenke meg og jeg føler virkelig med alle som er rammet. Dessuten er jeg kanskje litt ekstra redd for å bli syk nå som jeg er gravid. Derfor tar jeg endel forhådnsregler her oppe. Viruset har heldigvis ikke spredd seg til Dr. Holms hotell ennå og vi holder oss unna Vestlia. I tillegg vasker vi henda overdrevent ofte, spiser hjemme og holder oss mest mulig i leiligheten vår..

Dagen i dag har jeg tilbragt i solveggen sammen med familien, spist godteri og bare slappet av. Jeg var også en liten tur i sentrum for å se etter noen større fjellklær, siden jeg omtrent ikke passer noe av det jeg har pakket med meg i kofferten på grunn av den store magen. Planen var å finne en ny skibukse eller turbukse, men det fant jeg rett og slett ikke. Jeg endte opp med en tykk genser i størrelse xl fra Amundsen, ett par nye tøfler fra UGG og hårstrikker til de buksene jeg har med meg oppover som jeg ikke passer. Trikset alle gravide kvinner kan.

Mens jeg skriver dette innlegget er Ulrik på afterski. Jeg sendte han avgårde med noen venner av oss siden jeg hadde mest lyst til å bli hjemme. Det er koselig å være med på de tingene som skjer på dagen, men etter ett visst klokkeslett er det ikke like stas å være edru på fest etter min mening. Jeg ønsker likevel ikke at Ulrik skal være asosial bare fordi jeg er det. Derfor er det hyggelig å se at han klarer å kose seg uten meg og behagelig at han ikke får meg til å “føle på” at jeg trekker meg tilbake. Om noen måneder er det Ulrik som sitter hjemme og jeg som drar på fest. Da forventer jeg at han er like grei tilbake. Hehe!

Fortsatt god påske til deg som leser ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg