DE STORE INNKJØPENE TIL SEVERIN

Annonse// Babybanden

Tidligere denne uken var Ulrik og jeg på Babybanden her i Oslo, som ligger sentralt på Skøyen. Tanken var å se på barnevogn og kommode til barnerommet, men vi endte opp med å bestille både barnevogn, kommode, seng, ammestol og bilsete. Hehe!

Butikken var mye større enn jeg hadde trodd og personalet var utrolig behjelpelige. Ulrik og jeg hadde naturligvis mange spørsmål siden vi er helt ferske i alt dette. Derfor var det betryggende at de tok seg tid til å vise oss alle alternativer og ikke minst gi oss all den informasjonen vi trengte i vurderingen før vi bestemte oss for det ene og det andre, siden utvalget i butikken var såpass godt..

Barnevognen vi falt for begge to er denne vognen fra Dubatti. En utrolig fin barnevogn som er deilig å trille på grunn av de store hjulene, skikkelig praktisk med blant annet en stellebag som sitter fast under, vendbar sittedel, god demping og mye mer. Vi bestilte vognen i blåfargen på bildet under som heter “navy” og ser ut som olastoff i virkeligheten, med skinndetaljer i farge “cognac” og sort understell. Som jeg gleder meg til å hente vognen allerede i starten av april måned! Jeg lover å vise dere enda flere bilder av barnevognen vår og fortelle dere mer om hvorfor vi valgte akkurat Dubatti fremfor alle andre merker som finnes der ute.

Bilsete vi bestilte er fra Maxi Cosi i farge “concrete grey” med Isofix til bilen. Det fine med dette setet er at vi med en adapter enkelt kan klikke på bilstolen til vognen, noe jeg ser som en stor fordel i sommer når vi skal av og på båten, og i andre settinger hvor det er praktisk med enda mindre vogn.

Til info: Dubatti vognen fungerer sammen med både Maxi-Cosi CabrioFix, Pebble, Pebble Plus, Cybex Aton, Nuna Pipa og Besafe iZi Go 🙂

Ulrik slo seg til ro i “pappakroken”, mens jeg vimset litt frem og tilbake for å bestemme meg for fargevalg og diverse. Ammestolen som Ulrik sitter i har vi bestilt i en mørkere gråfarge med brune ben. Stolen heter “Monte Wool&Walnut Joya”. Den er superkomfortabel og kommer til å gjøre seg på rommet til Severin.

Sengen og kommoden vi bestilte er fra Kidsmill. En nydelig barneserie som finnes i flere farger og som også har klesskap i samme serie. Vi bestemte oss for disse hvite barneromsmøblene med mørkere ben i tre. Sengen skal stå på rommet til Ulrik og meg det første året til Severin før han flytter på eget rom. Herlighet, så stas det blir å re opp og gjøre i stand til den lille prisen vår! Alt føles mye nærere nå som vi har gjort disse viktige innkjøpene. Snart skal vi nok tilbake til butikken for å handle inn alle de småtingene til stelleplassen og spiseplassen som vi ikke har begynt med ennå. Heldigvis har de ALT man trenger til babyen og foreldrene på Babybanden.

Følg Babybanden på Facebook her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg