DET ER RØRENDE

De av dere som følger meg på Snapchat har allerede sett denne nydelige hjemmestrikka gaven, men jeg føler virkelig at disse supersøte tingene fortjener et eget blogginnlegg også. Har dere sett noe så skjønt? Herlighet, så snilt og vakkert gjort! Det er virkelig rørende å motta hjemmelagde klær i posten til lille Severin fra lesere som har fulgt oss på veien mot å bli foreldre. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal skrive for å vise min takknemlighet..

Tusen takk og riktig god påske ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg