FRA TO TIL TRE OM TRE MÅNEDER

Nå går Ulrik og jeg snart fra å være to til å bli tre. Det er bare tre måneder igjen til termin og det føles veldig rart. Rart fordi tiden har gått så fort og rart fordi jeg fortsatt må klype meg i armen når jeg står opp om morgenen for å skjønne hvor heldige vi har vært..

Selv om jeg aldri kommer til å glemme de to årene vi har bak oss med prøving, utfordringer og skuffelser er det godt å kjenne at alle bekymringene er borte. Nye bekymringer kommer helt sikkert nærmere fødsel og ikke minst i livet etter fødsel, men akkurat nå føler jeg meg helt avslappet og det nyter jeg til det fulle.

Det er heller ikke vanskelig å smile om dagen med tanke på alt som venter oss. Det virker som om ukene bare flyr forbi og at sommeren er like rundt hjørtet selv om det snør ute.. Hehe! Båtplass i Vollen er fikset og sommerplanene er familieferie på sjøen. Neste uke tar vi påskeferie og rett etter ferien er det flytting. Åh, som jeg gleder meg til resten av denne våren, til sommeren og til den nye hverdagen som mamma. Nå begynner nedtellingen og babyforberedelsene for alvor ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg