MIN REDNING TIL OLJETE HUD OG HUDORMER

Annonse// May Beauty

De siste ukene har jeg gått fra å ha en ganske tørr hud fra vinteren til å få en mer oljete hud. Jeg vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre eller om det bare er tilfeldig, men disse plagsomme hudormene er uansett ikke velkomne. Derfor har jeg begynt å bruke The incredible pore mask igjen. En maske som suger ut talg og fett, rengjør porene mine, lukker porene og gjør dem mindre. Etter bare en behandling blir huden min mye finere, og ikke minst renere. Huden føles som porselen! Helt seriøst..

SLIK GJØR DU:

1. Påfør masken på de stedene du vil rense: Jeg påfører masken i hele ansiktet nå som huden min er såpas oljete, men du kan for eksempel bare bruke masken på nesen, i pannen og/eller rundt hakepartiet, som er de største problemområdene til oss jenter flest.

2. La masken tørke i 15-30 minutter: Jeg bruker denne tiden til jobb eller avslapping. Alt etter hvor god tid jeg har.

3. Skyll med vann og nyt den rene følelsen: Legg merke til at porene allerede er mindre.

Ansiktsmasken er veldig behagelig å påføre og ha på. Jeg merker at den strammer og gjør huden mer energisk, noe som gir meg en skikkelig god følelse. Det beste er jo når man virkelig kjenner at produktet virker. Jeg bruker pore mask 1-2 ganger i uken. Dersom tiden er knapp tar jeg den bare på mens jeg jobber, men på rolige dager som i dag tar jeg meg friheten til å legge meg ned og slappe av mens masken tørker.

Jeg har prøvd mange lignende ansikstmasker, men pore mask er virkelig den masken som renser huden min best. Dessuten er den mild og sunn for huden, noe jeg personlig er veldig opptatt av som gravid ♥

Jeg har nå – etter en ekstremt krevende periode med hudproblemer – endelig fin hud igjen. Pore masken gjør ansiktet mykt som porselen, rent og fritt fra talg og hudormer.

Vil du også rense porene og se hvordan huden din blir fri for urenheter etter bare en behandling? Nå får du 30% rabatt på The incredible pore mask i en begrenset periode. Bruk koden “pilotfruepore” på www.maybeauty.no, eller kjøp ved å trykke HER.

P.s. Rabattkoden blir trukket av automatisk i kassen hvis du trykker deg direkte inn på lenken over 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg