MAMMAGAVE

Gjett om det var en stykk happy mamma to be som fikk seg nye boots i går! Jeg har ønsket meg disse skoene kjempelenge, men de har vært utsolgt fra butikken i Oslo, og det var visst ikke mulig å bestille de inn igjen. Men i går dukket det jammen meg opp ett par i min størrelse og nå er de mine, takket være snilleste Ulrik som kjøpte de i “mammagave” til meg <3

For det er ikke bare vanskelig å kle seg om dagen på grunn av den voksende magen, men det er heller ikke enkelt å finne sko som er både fine, varme, flate og komfortable. Jeg har i utgangspuktet lagt de høye hælene mine på hyllen resten av dette svangerskapet på grunn av ryggen, og derfor er det veldig stas med nye og freshe boots i garderoben denne våren. Åh, som jeg gleder meg til å ta de i bruk allerede i morgen!

P.s. Ukens spørsmål og svar kommer ut i morgen. Det er altså ikke for sent å stille spørsmål på innboks her eller på Snapchat –> pilotfrue 🙂

Vi skrives mer om noen timer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg