DRØMMER MEG BORT..

Annonse// annonselenker inn til Boozt

Det er fredag, snart helg og vi er godt i gang med mars måned. Selv om det er snø overalt og våren fortsatt virker et stykke unna, drømmer jeg meg bort til varmere dager og sommerkjoler..

Nå som magen min begynner å bli ganske stor er det vanskelig å kle seg fint med komfortable plagg. Jeg er derfor veldig glad for den årstiden vi går i møte, hvor kjoler kan brukes til både hverdag og fest. Våren og sommeren må være den beste tiden å gå gravid med tanke på garderoben her i landet. Dere som følger meg på Snapchat har sett at jeg omtrent har vokst ut av boblejakken min. Jeg har ingen planer om å kjøpe meg en ny og større vinterjakke, da holder jeg meg heller innendørs til gradestokken og jeg blir venner igen. Hehe!

Under har jeg plukket ut fem kjoler som jeg bokstavelig talt sikler på. Herregud, så mye fint det er i butikkene om dagen. Det gleder meg å se noe annet enn bare grått og svart ♥

 

(annonselenker) Kjole 1 HER, Kjole 2 HER/ Kjole 3 HER/ Kjole 4 HER/ Kjole 5 HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg