TO MY LITTLE MAN

Annonse

Og da var jeg i gang igjen.. Neida, men her er noen søte små klær og ting som jeg ønsker meg til lille Severin. Jeg har lovet Ulrik å vente med flere store innkjøp til vi kommer oss inn i det nye huset. Men den bittelille elefantbamsen under klarte jeg ikke å dy meg for og det nydelige lille settet med body, bamse og hatt ligger i handlekurven mens jeg skriver dette innlegget, så vi får se hva det blir til. Legg merke til at jeg påpeker hvor “lite” jeg unner meg. Jeg vet ikke om jeg prøver å lure meg selv eller overbevise Ulrik.. Hehe! Det er bare sååååå innmari stas å handle til Severin <3

 

-Annonselenker inn til Boozt-

Bodyer hvit & blå HER/ Elefant HER/ Sparkedress HER/ Sokker HER/ Et nydelig sett (den perfekte gaven) HER/ Body grå HER

39 kommentarer
    1. Jeg skjønner deg så godt. Det er så gøy å handle inn til babyen. Gjør det du føler for. Ikke bry deg om andres mening. Selv ikke Ulrik sine😉

    2. Kanskje vente med sånne type klær til han blir litt eldre? Ville heller valgt sommerull, bambus eller myk og lett bomull til en nyfødt..

    3. Morsomt å handle inn til den lille da! Det er jo så koselig 😊
      Fine klær, men hvorfor handle mærke klær til en baby? Skjønner ikke helt vitsen med det jeg da 😊

    4. Bare et lite tips om bodyer 🙂 de fleste spedbarn er ikke spesielt glad i å få klær/bodyer tredd over hodet 😮 anbefaler omslagsbodyer istedet, lettere å bare tre armene inni og kneppe igjen 😃 Bodyer med konvoluttskuldre har en tendens til å bli veldig vide og sklir ofte ned på en eller begge skuldrene. lykke til videre, du kommer til å god mor 😃👣💙

    5. Så mye fint! Har selv en baby på 6 mnd og jeg elsker handle fine babyting ❤️ Severin er heldig som har dere!!! Vil bare tipse om bamsene fra jellycat! Vi sparer på de, og minstemann elsker de!!!

    6. Dette innlegget viser igjen hvor umoden og ikke-klar du er til og bli mor. Å kjøpe en body til 1000 kroner kun for å flashe at dere vasser i penger er lite flatterende. Det er en baby! Som trenger myke, komfortable og ikke minst praktiske klær. Gud! Du burde holdt deg kun til dine 4-beinte venner noen år til.Fokuset ditt er helt feil!
      Hilsen en tobarnsmor som velger og gi barna mine kjærlighet og omsorg i stede for materialistiske ting..

    7. Tuva: Dette innlegget sier da ingen verdens ting om hvordan Julianne kommer til å bli som mor? Fordi hun har tenkt å kjøpe en body til 1000 kr? La henne få kjøpe hva søren hun vil, hun har da råd til det. Den eneste umodne her er deg, som en lørdagskveld sitter å skriver en så lite gjennomtenkt kommentar til ei ung jente som venter sitt første og etterlengtede barn. Selvfølgelig kommer Julianne til å gi babyen sin MINST like mye kjærlighet og omsorg som du gir dine.

    8. Kjære Tuva-mor;
      Kan man ikke gi kjærlighet, omsorg og materialistiske ting samtidig?
      Hilsen ettbarnsmor mor som gir barnet mitt på 6 år, en blanding av alt. 😉

    9. Kos deg med babyshoppingen du💙Jeg har en liten gutt på 3 måneder og må virkelig ta meg sammen for ikke å gå bananas.
      Tuva: Den kommentaren din var både ufin og umoden.
      Som 2barns-mamma kunne du spart deg den, og heller brukt energien din på å spre litt glede😊

    10. Jeg slenger meg på og sier rett og slett: Tuva, Hold kjeft og spar oss alle for det oppgulpet der. Hjelpe meg..At voksne folk bruker tiden sin på å kritisere Julianne for hva hun kjøper, når hun kjøper det og hvor mye penger hun bruker på det, er helt utrolig! Gled dere på andres vegne og tenk over hvordan det var for dere når det første (og andre og tredje) barnet var på vei! Herregud damer, finn noe bedre å gjør enn å kritisere en førstegangsmamma for at hun har muligheten til, og finner glede i å kjøpe noe smått og herlig til sin kommende sønn!

    11. Kos deg med shopping du😁hvordan plagg du syns er best til din baby er opp til deg😁her går det i body og strømpebukse😂😂
      PS:IKKE RART DET ER SÅ MYE MOBBING BLANDT UNGER,NÅR MAN SER DE “VOKSNE” MAKAN TIL OPPFØRSEL PÅ VOKSNE TIL TIDER!

    12. Tuva, barn trenger ikke dyre klær, men la Julianne lære det på egenhånd. Hun skal bli mor for første gang, la henne få lov til å kjøpe det hun vil!
      Julianne, kos deg med innkjøp! Det er ikke prisen som teller, men om plagget kan vaskes 🙂
      Hilsen en tante som kjøper dyrt og billig om hverandre.

    13. HAHAHA du Tuva du Tuva.. At det er mulig å ha så lite selvinnsikt? Er ikke rart det er krig i verden!
      Gi ungene dine kjærlighet og klær fra Cubus eller gant om du vil, leserne til Julianne DRITER vell i hva DU bruker din tid og “kjærlighet” på… Slutt å mobb!^
      Kan vi ikke bare la Julianne prøve seg frem, jeg venter mitt andre barn, med førstemann kjøpte jeg det jeg syntes var fint og til dels upraktisk, men man lærer å det har vell for alle vært en første gang? Eller kanskje jeg også er en umoden mor fordi jeg ikke forsto før etter to uker at omslagsbody er genialt? Å det å si at en baby ikke liker å få en body tredd over hode er vell litt feil å si? Det er vell hva man gjør utav det? Mitt barn har ingenting imot det, men for min egen del (egoisten selv) så er det mye enklere med en omslagsbody 🙂
      Hadde jeg hatt mye penger hadde jeg kjøpt mye unødvendig drit! Hvem hadde vell ikke det? (jeg sier ikke at Julianne gjør det, men jeg hadde det)
      Julianne, stå på! Vær så snill ikke bry deg.. Jeg vil tro du kommer til å gjøre en fantastisk jobb som førstegangsmamma, du vet uansett best for barnet DITT!! (ingen barn er like)
      Jeg heier på dere å digger å følge deg..
      Ha en fortsatt god helg (: (:

    14. Måtte bare le av kommentarer om at du kommer til å bli dårlig mor fordi at du bruker 1000 på en body. Det er så mirakuløst at dere fikk lille gutt etter så mange måneder med skuffelse og frustrasjon, jeg får fortsatt tårer i øynene når jeg tenker på det. Vær så snill! Kos deg. Kjøp ting til 1000/3000/10000 tusen, hvis det er det som gjør deg glad. gjør det DERE vil, du trenger ikke forsvare dine valg.

    15. Jeg er enig i det at babyer liker best å bli kledd i bodyer med knapper og helst uten krage. Men jeg visste ikke noe om dette som uerfaren førstegangsmor og kjøpte inn veldig mange ubrukelige bodyer og andre babyklær. Samtidig må jeg innrømme at det var spennende å handle barneklær mens jeg gikk gravid.
      Gode foreldre gir sine barn både omsorg og materialistiske ting. Opplevelser, aktiviteter, reiser er like materialistiske som kjøp av klær, leker ol.

    16. Og til dere som ikke skjønner dette med annonsering. Hun får betalt for å vise frem disse klærne, og dere klikker dere jo inn på lenkene for å sjekke prisen. Da har annonsøren oppnådd mye av det de ønsker, nemlig flere besøk på siden sin, og bevisstgjøring om at siden deres finnes. Dere vil kanskje ikke kjøpe en body på siden, men kanskje det dukket opp en fin kjole på sidelinjen når dere klikket dere inn på siden? Dette med annonsering er en god inntektskilde for bloggere og sier ikke nødvendigvis så mye om det er kun denne type klær hun kommer til å kjøpe til babyen.

    17. Blir helt matt av de negative kommentarene her. Det er vel ikke sånn at babyen får enten dyre klær eller kjærlighet? Jeg forstår bare ikke hvorfor noen må spre så mye negativitet og være direkte ufine. Hun bestemmer da selv hva hun vil handle. Dere burde seriøst skamme dere!!
      Kos deg med innkjøpene og kjøp det du har lyst på 🙂 det er jo så koselig

    18. Håper du klarer å heve deg over kommentarer fra bitre og misunnelige mennesker ☺️ Nyt tida som gravid og fortsett med å kjøpe akkurat hva du føler dere trenger og ønsker !!

    19. Tuva. Det er faktisk noen som mener at det å kjøpe klær fra «billigkjeder» er mye verre, fordi arbeidskraften som ligger bak ofte er grovt utnytta og svært lavt lønna arbeidere.
      Som tobarnsmor vet du godt at kjærligheten vi gir barna våre er det viktigste, prislappen på klærne vi tar på de / gir de er virkelig uvesentlig ift til hvordan man er som mor/far.
      Du skriver det jo vitterlig selv?

    20. Omg, mammapolitiet er en gjeng sure, misunnelige damer med ALT for mye tid ass. Emm undergraver det å rakke ned på den enkeltes valg om å kjøpe dyre klær mv egentlig hele det poenget politiet ønsker å forfekte i dette tilfellet også, nemlig at mammarollen ikke handler om det materialistiske. Hvordan man kommer fra at dyre klær ikke er viktig til at dyre klær er feil, gjør deg dårlig egnet, osv, forstår ikke jeg. Klær og utstyr har da plutselig blitt selve målestokken på om du er en god mor eller ikke… Sabla materialistisk det også!

    21. Jeg må le av kommentarene på denne bloggen. Hetsing i alle retninger..noen tror tydeligvis at de er bestis med blogger, og forsvarer henne i alle retninger, og mot alle. Er tydeligvis ikke lov å komme med kommentarer som er uenige med blogger. De fleste av dere er egentlig nettroll hele gjengen 🙂

    22. Er så lei av at mammapoliti-kortet skal dras opp hver gang det er noe. Litt som med rasist-kortet (som forøvrig endelig virkelig begynner å bli ut!!) Kan man ikke gi råd uten at man skal bli kalt mammapoliti?
      Kjempefine klær – ja. Og prisen bryr jeg meg veldig lite om. Har selv kjøpt masse dyre merkeklær til barnet mitt. Men vent til neste sommer hvor han er litt eldre. Klærne på bildet er svært upraktisk og de ser overhode ikke behagelige ut til en nyfødt. Skjønner at gutten skal se fin ut på bilder til bloggen, men han ser garanter like fin ut med en mer praktisk body og en god sparkebukse/strømpebukse 🙂

    23. 😂 jaja hvis man heller vil kjøpe ett plagg til 1000,- som blir brukt max 2-tre ganger, enn å kjøpe en halv garderobe med like søte babyklær på Kappahl eller Cubus med god kvalitet så er jo det opp til den som har råd til det…
      Jeg er sånn sett enormt gla jeg bare har økonomi til å ver fornuftig sånn det passer meg 😄 og barna mine, selv etter de ble voksne ikke krever merkeklær… De har selv vært med meg å shoppa på Primark i Dublin/Manchester og syns det er kjekt å få mer for lite 😍
      Men lykke er jo fordelt til å passe for oss alle i forskjellige former…
      Heldigvis for det 😋

    24. Nå er ikke verden lik for alle, men vi brukte aldri kortermede bodyer når de har vært så små. Er det varmt vil man ofte beskytte mot solen og la dem ligge i skyggen. Siden solkrem helst ikke skal brukes på barn under ett år, vil man ha noe som er langt og dekker.

    25. Ikke gidd å høre på alle «haters»ene som kaster dritt. So what om du vil kjøpe dyre barneklær. Jeg kommer personlig ikke til å gjøre det dersom jeg blir mor, men det gjør deg hverken til en bedre eller dårlig mor å kjøpe dyrt babytøy. Kjøp det du har råd til, og det du synes er fint! Stå på❤️

    26. Jeg synes dyre babyklær er tull, men samtidig respekterer jeg at folk har forskjellige interesser. Hvilke klær man kjøper sier avgjør ikke om man er en god mamma eller ikke, herregud… Folk må få bruke pengene sine på det de ønsker selv, enten det er klær, reiser, sportsutstyr, interiør eller hva som helst.

    27. Jeg har alltid handlet det dyreste og beste. Armani, meningitt, Newbee. Han hadde alltid nystrøkne blondebody, med blonder rundt halsen. Aldri et bilde med body og strømpebukse! Nå er han tenåring, det er bukser til 5000 tusen, genser til 7000… hvem bryr seg? Vi har penger til det. Elsker å kle opp meg selv også. Hvorfor kritisere J for pris? For meg er KappAhl, Cubus flaut!

    28. Det eneste som er flaut er folk med dine meninger!🙈 At noen bruker mye penger på en ting, men å si at klær fra cubus og kappahl er flaut.. da har man feil verdier og mye å være flau over selv. Ikke rart noen unger er bortskjemte og ufordragelige. De har foreldre som deg.

    29. Slenger meg på kommentaren om omslagsbody! :). IKKE GØY å tre klær over hodet på en skjør nyfødt baby så anbefaler body og klær som kan knepper og ikke må tres over hodet 🙂 Over hodet-klær er gøy senere da!

    30. Anbefaler omslagsbodyer!
      Lille jenta mi på 3 uker er ikke glad i å få noe over hodet! Jeg kjøpte også bodyer med krager da de er såå søte, men de er ikke så veldig praktisk haha. Det å være mamma er en læringsprosess noe både Julianne og alle andre mødre fort finner ut av når man faktisk får babyen i armene og hverdagen begynner.
      Omslagsbodyer er perfekt når det er bæsjeeksplosjoner også, så lett å bare åpne og løfte de ut av alt griset hehe 😁😁😁
      Kos deg med baby shoppingen, det er sååå gøy❤️❤️

    31. Jeg har kjøpt kvalitetsplagg til min lille jente. De kan fint brukes lenge og gå i arv til andre små i familien. Det er mye bedre enn å kjøpe billigklær fra de klassiske kleskjedene du finner på alle kjøpesentre. Jeg vil heller ha pene og dyrere klær som varer enn å spare på det og matinnkjøp. Vi må nyte livet her og nå <3

    32. Ser mange anbefaler omslagsbodyer. Jeg ble også anbefalt de, men ble ikke overbevist. Ja, det er skummelt å tre klær over hose på de små nyfødte, men begge mine var heller lite glad i å ta på klær når de var nyfødt, og jeg personlig syns de omslagsbodyene tok mye lenger tid å ta på enn vanlig bodyer. Mulig det er jeg som er klønete og problemet, og ikke bodyene? I dont know. Og at man ikke får bruk for kortermet til baby er vel bare tull. På varme sommerdager er det godt for den lille å ha på lite klær, da de ikke kan regulere temperaturen selv. Så må jeg vel påpeke før noen halshugger med, at de selvsagt er i skyggen selv om de har på kortermet.

    33. Hei,begynte å lese din blogg for en månde siden sånn ca og jeg gjorde det fordi jeg skal bli mormor og tipset min datter om DEG da jeg liker at du er så åpen og så klar for å få en unge i hus. Gled deg over alt du får til og nyt å kunne shoppe noe du tar vare på til nestemann og så må du nyte tiden… lykke ti,klem fra en som har fire kjekke barn:))

    34. For oss er ull det beste når det kommer til babyklær. Har stort sett sluttet å kjøpe klær som ikke er i ull. Ull holder på varmen, men baby blir heller ikke for varm, ull tåler litt gylp inden det lukter (mindre vask = jippi) og kan bli våt uten å bli kald.
      Ull er gull, annet er tull (for oss)
      Og helt enig i omslagsbodyer…. i ull 😉

    35. Helt ufattelig hvor mye sjalusi som er ute å går her.
      Når man legger seg opp i hva slags klær en vordende mor kjøper. Hva er så ille med at lille ikke vil mangle noen verdens ting? Mamsepolisen er grønne av sjalusi-en stygg ting er det!! Det er da bare er gedigent pluss at Julianne er supergodt forberedt materialistisk ! Om det er Cubus eller gant burde virkelig ikke plage folk. Herrefred.
      Kos deg du Julianne . Du er flink!

    36. Uff, velkommen til mammapolitiet… Utrolig hva man ikke skal eller skal.. Kjempe søte babyklær, utrolig vanskelig å la være å ikke handle mye, finnes så utrolig mye søtt og fint 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg