I FULL GANG MED PLANLEGGINGEN

God mandag, folkens! Nå sitter Ulrik og jeg i bilen på vei til det nye huset for å ta noen mål og diverse. Vi overtar ikke huset før nærmere påske, men dagene går jo fort og derfor er vi i full gang med planlegging av rom og møblering..

Det blir gøy å se huset i dagslys. Sist vi var på visning var det nemlig mørkt ute, og det er den eneste gangen vi har vært der faktisk. Jeg er også veldig spent på om vi får plass til de tingene jeg har sett for meg her og der. Det er greit å vite før vi tar alt med oss videre.

Etter overtakelse og før innflytting ønsker vi å male alt som males skal, slik at veggene er tørre og fine før flyttebilen kommer. Da slipper vi unna mest mulig kaos og får forhåpentligvis alt på plass med en gang.

Vi blogges mer senere i dag. Jeg ville bare stikke innom å si hei og ønske dere en fin start på uken <3

13 kommentarer
    1. Ja jeg og malte det meste i leiligheten min før jeg flytta inn,
      Men har og malt noen rom på nytt når man er gått lei i årenes løp..
      Spennede og kjøpe nytt og flytte og begynne nytt kapittel i livet 😄
      Lykke til med det prosjektet med pakking 😄 er da man ser hvor mye en har av alskens shit… Godt å renske opp og kvitte seg med det man har for mye av og…

    2. Syns det er så kjedelig at du legger så lite arbeid i blogginnlegga dine 🙁 tenker da i form av tekst, bilder og generell innhold.

    3. Så morro med nytt hus! Håper du lager innlegg «rom for rom» med hva dere tenker ift interiør/farger/møbler😊

    4. Gratulerer med huskjøp!
      Bare lurer på hvor det blir av snap-oppdateringene dine? Har ikke fått opp noen på lenge :/

    5. Det er gått litt for langt med å ikke ha ett liv….. Når folk faktisk maser om “hvorfor skriver du ikke om ditt og datt…,
      JA Julianne 😂😂 ALTSÅ hvorfor skriver du ikke hvert eneste minutt av hva du gjør på Hehehe… At du ikke går med Gopro kamera på hodet og filmer hele livet ditt live for alle disse blogglesere assa, selv når du er på do… 😂😂😂😃🌟 (leeeer)
      I
      Seriøst skjerpings folkens…
      Vel koble jeg ut alt jeg opplever på jobben med å lese dagbøkene til folk.. Men seriøst den dagen jeg faktisk begynner å syns de må skrive mer om ka de gjør… Da skal jeg heller søke hjelp ass!!!!!!! Da bør jeg legges inn å få rosa piller av ett slag…

    6. Det handler vel ikke om å skrive detaljer av dagen 24/7.. men når man tjener GODE penger på å skrive blogg så kan man vel forvente at man legger litt mer i det enn 5 min om dagen. Å jada.. hun har andre prosjekter og bla bla bla. Men i alle jobber forventes det at man gjør ting på en tilfredsstillende måte. Så at noen etterspør litt mer må du jo gjerne bare le av, gjerne uten å dra ting helt ut av proposjoner. Tror ikke så mange har lyst å lese/se detalsjer av dobesøk. Men når det er sagt.. mister Julianne lesere pga dette så er det jo kun henne selv det går utover, og det kan jo fort skje dersom dette vedvarer.

    7. 2018 blir virkelig deres år! Med nytt hus og baby! Unner dere det så inderlig! 🙂 Har fulgt deg gjennom denne prosessen siden jeg så deg på God Morgen Norge første gang:-)
      Gleder meg til videre oppdateringer!
      God mandag videre til dere💙

    8. Kjære Julianne!! Jeg er så glad på deres vegne.
      Jeg syntes desverre at det har tapt seg litt på bloggen. Du kommuniserer ikke med leserene dine, faktisk så litt at det blir rart. Du legger ut et innlegg hvor du som gravid anbefaler en detox og slankete og får masse kritikk. Istedetfor å svare på dette, med foreksempel hvorfor du allikevel anbefaler denne teen så bare overser du alle kommentarer og poster om noe helt annet. Det virker som du bare kaster ut reklame-innlegg uten noe mening. Lite troverdig.
      Dette er ment som konstruktiv kritikk- heier på deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg