EN LITEN HILSEN FRA NERDEN I STUA

God kveld, dere! De siste to dagene har bestått av mye skriving og lite av alt annet. Jeg føler meg som en nerd her jeg sitter dagen lang foran macen med ustelt hår, sminkerester fra i går, briller og en hestehale jeg brukte 10 sekunder på å lage. Innspurten av boken er som sagt i gang og det tar lenger tid enn jeg hadde trodd. Vanskelig er det også å konsentrere seg time etter time om boken uten å bli forstyrret av telefonen, mailen, Facebook og andre ting som skulle vært gjort. Jeg har kost meg masse i hele bokprosessen, men nå skal jeg innrømme at jeg gleder meg til å sette punktum.

Før jeg gjør meg klar for siste skriveøkt i sengen måtte jeg selvfølgelig si hei til dere. Jeg vurderer forresten å ta en liten skrivepause, men skal prøve å la være. Med skrivepause mener jeg pause fra bloggen til å skrive ferdig boken. Hehe! Så skrivepause blir det jo på en måte ikke uansett..

I morgen får jeg et lite avbrekk, for da kommer Anette Marie på besøk. Hun skal nemlig ta noen fine gravidbilder av meg, slik at jeg snart kan komme med den etterspurte gravidoppdateringen mange ønsker seg. Det blir koselig å se henne igjen. Jeg har vært alt for dårlig til å ta kontakt det siste året. Anette er herlig. Hun fortjener venner som er tilstede ♥

Vi blogges mer i morgen!

26 kommentarer
    1. Du er helt utrolig vakker både med og uten sminke❤️ naturlig skjønnhet! Lykke til med innspurten av bokprosjektet. Gleder meg til å lese den!

    2. Smil med å vise tennene, du blir så bollete av å klemme sammen munnen.
      Men det morsomme er at alle som ikke smiler med tennene, nevner bollekinn av og til. Her har du svaret.

    3. Tror de som skriver at hun er fin på dette bildet skriver det fordi de vil Backe henne opp til å være naturlig. Men dette bildet var helt ærlig ikke pent.

    4. På dette bildet er du veldig vakker! Du kler virkelig en naturlig look. De sier jo at gravide kvinner stråler, og det er helt tydelig med deg:) Ønsker deg en fin dag.

    5. Hvorfor lager ikke du svangerskapsoppdatering slik som Stine? Det er veldig hyggelig å lese og det viker som du trenger noe å skrive om.

    6. Så bra dere andre ser smashing ut helt uten sminke da.
      Gud tenk at Julianne deler ett bilde som ikke er stæsja helt opp… Tenk at man ser sånn ut alle mann uten sminke… Thats Life liksom…
      Bare vent til ho deler bilder med babygulp på skuldra… 😄😄
      Get a Life seie eg bare…

    7. Synes netttrollene kan gå og ta seg en bolle. Ville dere publisert de samme negative kommentarene om andres utseende på bilder med fullt navn f.eks på Facebook? Neppe.

    8. Så rart at alle de negative kommentarene er skrevet av anonyme! Fascinerende lesing. Gøy å følge med på bloggen, du ser fin ut 🙂 Hilsen ny leser

    9. Hm.. Jeg skjønner liksom ikke hvorfor mennesker skal lire ut av seg at noen ser stygg ut på et bilde? Hva får de ut av det liksom? Det eneste det fører til er at personen det gjelder blir lei seg. Og thats it. Jeg skjønner ikke at mennesker bruker TID på å skrive sånne ting på nett.. Du er søt Julianne! 🙂

    10. So what om bildet ikke er pent eller det mest flatterende? Sånn er jo livet! Det betyr ikke at hun ikke er en pen jente. Skal man bare poste bilder hvor man ser stylet ut? Nei, nei. Jeg synes vanligvis bloggen kan være overfladisk, og synes dette var herlig. Ja takk til en miks. Fint med ekte.

    11. Det er det vakreste bildet jeg har sett av deg noensinne. Uten vipper, uten sminke – bare helt deg selv. Vakkert!

    12. Jeg må innrømme at jeg ble litt lei meg når du kalte deg selv nerd pga hvordan du ser ut naturlig. Da vil jeg anta at du ser på sånne som meg som supernerder og, med briller og det hele. Jeg har blitt kalt nerd som skjellsord da jeg var barn.

    13. Ser at du har svart på spørsmål, men lurer sånn på hvor genseren din er fra? 🙂 Veldig fin og har lyst på den selv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg