TILBUD PÅ HÅRBEHANDLINGER

Annonse

Håper helgen din har vært like fin som min. Jeg har som dere ser blitt lang på håret igjen, og ville bare stikke innom for å fortelle om et tilbud på Head frisør i Hegdehausveien som gjelder i hele februar måned. Dersom du bestiller time NÅ får du hele 20% rabatt på alle hårbehandlinger med kodeord “PILOTFRUE” på Head frisør i Hegdehaugsveien. P.s. tilbudet gjelder ikke lærlinger og kan kun benyttes mandager, tirsdager, onsdager og torsdager i februar..

Bestill time her eller ring 22 60 62 67 for timebestilling

(annonselenke) Kjolen jeg har på meg finner du forresten HER!

11 kommentarer
    1. Har ingenting med innlegget å gjøre, men må bare si at du og Ulrik gjør meg så glad! Hele gravid reisen deres rører meg, og jeg unner dere alt godt! Gleder meg til å følge dere videre <3

    2. Jeg ble veldig glad når dere avslørte at du er gravid. Men jeg håper dere tenker dere om når det kommer til eksponering av baby. Synes faktisk dere eksponerer for mye allerede før barnet i det hele tatt er født! Så mye snakk det har vært i media nå om eksponering av barn, det blir absolutt ikke sett på som positivt. Barn har også rett på privatliv. Jeg håper så inderlig dere tar noe av dette til dere! Jeg kan ikke være den eneste som reagerer på dette.
      Lykke til videre i svangerskapet!

    3. Du hadde på deg en nydelig strikket, grå kjole i et av de andre innleggene dine, Julianne – jeg bare lurer på hvor den evnt er kjøpt? Den er utrolig fin!:-)

    4. Ligger innslaget fra God kveld Norge tilgjengelig på nett eller må man ha sumo for å få sett det nå?☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg