TITTELEN PÅ BOKEN

Reklame for egen bok

I dag har jeg vært på Aschehoug for å presentere boken jeg skriver sammen med Tone. Forlaget har visst en tradisjon med å invitere alle forfatterne til å presentere sine nye bøker for hverandre, noe som var veldig hyggelig å være med på. Jeg skal innrømme at jeg grudde meg litt til selve presentasjonen i forkant, da jeg ikke er spesielt glad i å snakke forran mange mennesker som jeg faktisk ser. Det blir liksom noe helt annet når jeg ikke ser alle jeg snakker til gjennom foreksempel bloggen eller gjennom tv-skjermen. For tv-intervjuer og slik har jeg blitt vant til. Mens presentasjoner som dette er helt nytt for meg. Eller, nytt og nytt. Det minner meg om da jeg gikk på skolen og måtte holde foredrag forran klassen. Jeg var ikke spesielt glad i det, for å si det pent. Men tenk hvor mye jeg har vokst siden den tid! Det er noe jeg kan være stolt over ♥

Men, men.. Nå er det overstått og det gikk heldigvis veldig fint. Alt er jo en vanesak, så kanskje jeg blir vant til dette en gang også. Jeg tviler, men det er viktig å være positiv. Dessuten blir jeg jo litt tøffere for hver gang, og jeg vet at jeg har godt av å utfordre meg på denne måten.

Tittelen på boken er forrresten “Drømmen om en baby”. Mange har kanskje sett boken vår under vårens utgivelser her allerede? Der står det også at boken kan forventes på lager fra 4. april..

Nei, nå er det jentekveld neste med mamma, storesøsteren min, to kusiner av meg og tanten min. Vi skal først kose oss med en deilig middag hos mamsen, før turen går videre til Saga-kino for “Solsidan”. En film jeg har gledet meg veldig til å se!

12 kommentarer
    1. Jeg vil gjerne holde meg anonym da ingen vet om at vi har begynt med hjelp fra fertelitetsklinikk.
      Nå når jeg så at du skriver bok om dette emne er utrolig flott!
      Jeg kommer til å kjøpe boken din og lese den fortere enn jeg tror.
      Masse lykke til med videre!

    2. Jeg syntes det er flott at du endelig ble gravid. Jeg er kjempe glad på deres vegne 🙂 Men som prøver (i snart 6 år) blir det rett og slett litt for mye for meg og takle å lese om struttende babymager og gravid oppdateringer. Takker dog for mye hjelp og støtte i innleggene dine 🙂 Lykke til på reisen videre 🙂

    3. Spørsmål til neste runde..
      Skal du reise rundt å signere boken når den kommer ut i diverse bokhandlere?
      Leste litt om boken
      Tror den blir bra jeg 👍

    4. Så fin du er! Utrolig glad på deres vegne – endelig fikk dere deres største ønske oppfylt! Og det beste av alt, på en naturlig måte. Og alt står bra til med babyen. Kjempe spent på hvilket kjønn det blir, og hvordan den kommer til å se ut.
      Spennende tider fremover!
      PS. Du drikker vel ikke alkohol under svangerskapet? Kan være veldig skadelig, samme med røyk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg