MINE 3 FAVORITTMASKER!

Annonse

Jeg er som dere vet ganske nøye med hudpleierutiner, ikke minst nå under graviditeten og jeg setter alltid av litt ekstra tid en dag i uken til mine favorittmasker fra May Beauty. Det som er så kjekt er at jeg passer på å ha de forskjellige maskene liggende, som dekker de ulike behovene jeg får gjennom året. For huden min har jo forskjellige problemer og områder som trenger pleie til forskjellige tider, så det holder naturligvis ikke med bare en av maskene. De problemer jeg har er fremst hudormene men også tørr hud og mye sebum som huden min produserer. De sorte prikkene syns også under makeup, derfor er det perfekt med hudpleieprodukter som fjerner disse. Nå om vinteren og i kulden er det ekstra viktig å pleie ansiktet mitt da det blir ekstra tørt. Derfor er det helt genialt at du nå kan kjøpe alle disse maskene i en samlet ansiktspakke, som virker sammen før at fjerne hudormer, død hud, suge ut talg og sebum og gir ren og glatt hud. Før måtte du nemlig kjøpe de separat..

Produktene skal brukes ukentlig for at beholde resultatene, dette er et tre-trinns pakke, men man kan også bruke Face Gel separat 2-3 ganger / uka som en daglig ansiktsrenser. Nå er det faktisk Face Gel som er favoritten da jeg kan bruke den ofte og det tar bare noen minutter, men produktene skal brukes sammen, etterpå hverandre i en komplett ansiktsbehandling.

Man skal starte med Face mask som forebygger acne, fjerner hudormer, suger ut talg og gjør porene mindre synlige på bare en behandling. Etter man dratt av masken skal man fortsette med Face gel, den gnikker bort døde hudceller og gir en jevn, ren och fresh hud. Sist skal man påføre pore masken. Pore masken suger ut talg og gjør porene mindre synlige på bare en behandling. Etterpå vil ansiktet føles rent, glatt og ha naturlig glød.

Sammen gir produktene deg veldig rent og strålende hud, men som jeg også skrev tidligere kan man bruke produktene hver for seg også, dersom man ønsker det.

Face Mask er en av favorittene hos meg. Denne skal påføres med hjelp av pensel og la tørke ca. 30 min. etterpå skal man dra den av forsiktig.

Den bruker jeg mer forebyggende mot acne og til å fjerne hudormer. Masken suger til seg talg og gjør porene mindre synlige på bare en behandling. I starten hadde jeg litt problemer med å fjerne denne masken, men har etterhvert lært meg til å smøre på et enda tykkere og jevnere lag som gjør det enklere å få den av. Huden blir litt rødlig etterpå, men det er kun fordi blodsirkulasjonen kommer i gang. Husk bare å unngå påføring av masken på bryn og ved hårfestene. Ellers er det bare å nyte den rene og strålende huden du får etter bruk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ouch, hva det gjør vondt å dra av masken!

Her ser dere alt som face mask har dratt med:

Etterpå skal man bruke Face Gel.

Akkurat nå er det Face Gel som er favoritten, da jeg kan bruke den ofte og flere ganger i uka. Det er fordi jeg sliter med tørr hud og føler til tross for graviditeten at huden min ser litt blass og blek ut, noe den ofte blir om vinteren, gelen hjelper meg veldig mye og gir meg en ren og myk hud.

Behandlingen tar heldigvis bare noen sekunder og passer derfor perfekt i juleferien hvor jeg står noe mindre forran speilet enn vanlig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Face Gel skal masseres inn i huden till man ser døde hudceller rulle av. På bildet under kan du faktisk se den døde huden som faller av med en gang ved påføring, og resultatet er virkelig bra. Jeg skal innrømme at jeg ble overrasket over hvor effektiv denne masken var ved første bruk, mens nå har jeg blitt litt bortskjemt og vant til å ha produktet tilgjengelig.

Så ekkelt når hudcellene ruller av, men så hyggelig å rengjøre alt smuss!

Pore Mask kommer på en god andreplass for meg om dagen, da den også kan brukes oftere enn en gang i uka. Det er en leirmaske som man påfør med fingrene eller med pensel, skal tørke ca. 30 minutter og vasker av med en klut. Pore masken gjør porene mindre synlig etter kun en behandling og hjelper meg med urenhetene som kanskje har dukket opp på grunn av graviditeten, men jeg likte denne også før jeg ble gravid da den virkelig gir porselen hud. Jeg anbefaler at man bruker masken minst hver uke, for varig resultat. Jeg digger å bruke den før jeg skal fikse meg, og bruker den gjerne før selskap.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg elsker som sagt disse ansiktsmaskene og er spesielt glad for at de inneholder naturlige ingredienser som ikke er testet på dyr. Det som er veldig bra er at man også kan bruke produktene når man er gravid:). Gjør som meg og bruk maskene etter behov gjennom hele året for å fjerne hudormer og død hud og bevare en naturlig glød og et rent ansikt hele året. Med denne ansiktspakken får du en komplett løsning for en fin ansiktshud ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du også lyst å friske opp ansiktet ditt i vinter og starte året med en glattere og renere hud? Hvis du også vil teste ansiktspakken har jeg fått lov til å gi dere en rabatt på hele 30% for en begrenset periode. Bruk koden “pilotfrueface” eller kjøp ved å trykke på linken HER!

10 kommentarer
    1. Hei. Spm til ukens.
      Nå som dere skal bli foreldre, hva tenker dere om eksponering av barn på sosiale media?

    2. Har akkurat mottaket de masker – men eg endte me å skulle betale 263 kr i toll? Gjør du også det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg