EN LANG OG KOSELIG DAG

God kveld, dere! Da var jeg hjemme i Oslo igjen etter en lang og koselig dag. Ulrik og jeg kjørte fra Vikersund allerede 07:00 på morgenen til Gardermoen for å slippe av han som skulle fly tur-retur Milano. Mens jeg dro videre til farmor og bestefar i Halden for vår årlige familietradisjon på Aspedammen. Et sted som vekker alle mine beste barndomsminner, men også et sted helt uten 4G. Derfor sen lyd fra meg i dag..

Det var utrolig hyggelig å se alle i familien min fra Halden og spesielt småsøskene mine, Ingerid og Olav. De ser jeg dessverre ikke så ofte lenger, så jeg føler at de blir veldig mye “større” for hver gang vi møtes.

Stor stas var det også å vise frem gravidmagen i virkeligheten til alle sammen. Magen min synes som dere ser ikke noe særlig forfra ennå, men fra siden er det ingen tvil. Hehe! Og når jeg legger hendene over og under magen (slik jeg gjorde på julaften). Alt handler om vinkler og klesvalg for tiden. Jeg vil jo at gravidmagen skal synes mest mulig hele tiden og ble faktisk litt skuffet når jeg så dette bildet. Men, men.. Jeg tipper at ukene går fortere fremover enn hva disse 14 ukene har gjort, og at det ikke er lenge til magen blir umulig å skjule. Åh, som jeg gleder meg!

Nei, nå er det natta her. Ulrik snoker allerede på sofaen, så jeg får se å få han meg meg opp i sengen.. Vi blogges mer i morgen! Jeg ville bare si hei, god natt og fortsatt god jul ♥

7 kommentarer
    1. Er det 14 mammauker eller 14 babyuker?:)
      Om du regner fra første dag i siste mens?
      Og om du sier uke 14 når du for eksempel er 13+2?
      Lurer fælt her, gravid selv, og vet ikke helt hvilken uke jeg skal forholde meg til

    2. Gratulere så mye til dere begge to, og er så glad for at det endelig har gått den rette veien for dere. Selv venter vi en liten gutt i mai, og gleder oss utrolig mye. Har begynt å kjenne liv, og kan fortelle deg at det er verdenes beste følelse. Du kan glede deg!
      Igjen, gratulere så mye!

    3. Høres veldig koselig ut. Og gravid! Aww… for en spennende tid for deg. Masse lykke til videre i graviditeten. <3 et nydelig bilde av deg også. Kom gjerne innom min blogg også når du får tid.

    4. Hei du.
      Jeg har ofte rett når det gjelder å gjette kjønn, og det ser ut på deg at du får ei lita jente💖 Uansett kjønn er det livets største gave. Masse lykke til, kos deg med svangerskapet og nyt✨ mvh Linn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg