OVERVELDET OG RØRT

Annonse

God Jul & godt nytt år! Først og fremst.. Tusen tusen takk for fleire tusen likes og hyggelige tilbakemeldinger vi har fått dei siste dagane. Vi e overveldet over all den støtten og gleden som har blitt sendt vår vei, og setter pris på hvert eneste varme ord.

Jula e ei så utrulig koselig tid. I år er den om mulig enda bedre enn noken gong, og neste år.. Wow! Da topper det seg! Dei siste dagane har vært så annerledes fra alt annet eg har opplevd før i livet. Alle ting eg gjør og planer vi legger inkluderer plutselig en graviditet, og et barn som kommer allerede til sommeren. Alt er så nytt og spennende og så utrulig etterlengtet. På den andre siden så er eg fortsatt nervøs for dei tingene vi har opplevd tidligere. Eg har derfor lastet ned en app på telefonen som forteller endel om ka som skjer med utviklingen av barnet dei forskjellige ukene. Ka vi kan forvente oss, og endel om ting som Julianne kan oppleve med sin kropp blant annet. Det e super spennende å følge med fra uke til uke og eg blir glad for hver eneste dag som det er fleire og fleire prosent av graviditeten som er fullført. Appen heter forresten “Preglife” (ikke reklame), og er en av mine mest brukte apper for tiden.

I år har eg arbeidsjul. Min turnus er som sagt 5 dager på og 4 dager fri i Norwegian heile året. Så da er det naturigvis slik at noken år jobber eg på dager som julaften og andre høytidsdager.. Eg har hatt standby vakt i går og i dag. Standby vakt betyr at man blir kalt ut for å jobbe når andre foreksempel er syke, går ut på flytid, posisjonering av fly eller andre ting som kan oppstå og man trenger ekstra mannskaper på ting som ikkje er planlagt. Heldigvis har flytrafikken gått normalt, og ingen unormaliteter har oppstått disse to dagene, noke som betyr at selvom eg har vært på jobb så har eg fått være med på julefeiring med familie i Vikersund.

No er det to dager til med jobb så drar vi videre til Geilo for å feire romjul og nyttår, og ikkje minst min egen bursdag på nyttårsaften. Geilo har dei siste årene blitt vårt faste sted å feire disse festlighetene og veldig mange av våre venner og bekjente er også på Geilo på denne tiden.

Eg håper dokke alle til no har hatt ei fantastisk julefeiring og ønsker dokke eit riktig godt nytt år. Julianne og eg har vårt mest spennende år i vente, og vi gleder oss til å dele mye av reisen med dokke som følger oss.

Følg meg gjerne videre gjennom jul og nyttår på Instagram og snapchat @mrulriknygaard

Jul- og nyttårsklem fra Ulrik

Jakke, genser, lue og skjerf er sponset av @gantnorge @gant

16 kommentarer
    1. Dere har en spennende tid i vente. Gratulerer nok engang.
      Fortsatt god jul og kos dere masse.
      Er så gla på deres vegne, at jeg får frysninger av bare å tenke på at endelig ble det deres tur.

    2. Hei! Gratulerer til dere! Har vært borte fra bloggen en stund, og blir nok å holde meg borte til «Bloggerne» er over, en utrolig dårlig serie som jeg ikke synes dere passer til. Men, det er fantastisk det som skjer for dere nå! Men, vær nå forsiktige, ikke del alt, og så håper vi alle at det går hele veien til det store målet! Lykke til!

    3. Dere går en slitsom og krevende men veldig givende tid i møte! Jeg hadde min første jul med sønnen min i år og fikk han sommeren nå som var! Dere får vel omtrent på samme tid som jeg fikk! Lykke lykke til!

    4. Sååå søt mage på snappen ❤ nyt hvert sekund i tiden fremover….
      Å de første sparkene 😍😍😍 deeet e så koselig ❤

    5. Så koselig Ulrik! Veldig fint innlegg og at du også tar deg tid til å skrive til følgerne deres, tror jeg mange setter pris på 🙂
      Ha en kjempefin romjul og nyttårsaften og gratulerer så mye med det lille vidunderet 😀 <3

    6. Flotte Ulrik! Du gjorde en så utrolig fin figur på God Morgen Norge rett før jul. Jeg hadde aldri regnet med at du var noe annet enn snill, men du fremsto bare virkelig som en behagelig person. Tror deres part i Bloggerne kan bli veldig fin, etter å ha sett hvor komfortabel dere begge virker på kamera. Selv på direktesendt TV.

    7. Anbefaler appen «gravid og barn» i tillegg til «Preglife», den har info for hver dag og ikke bare hver uke.

    8. GRATULERER SÅ MYE! Er så utrolig glad på deres vegne, dere stråler jo begge to 😍 Gleder meg til å følge med på bloggen framover ❤️ Så håper jeg dere får en fin romjul og et riktig godt nyttår ☺️

    9. Der får du jo se hvilke mennesker de er. Tror du de er bedre enn andre? Hvilket inntrykk har du fått av de? De er like blåste som de andre.

    10. Som Karianne skriver, last ned Gravid og barn fra Babyverden også. Gøy med oppdatering hver dag. Blir som en 9 mnd lang adventskalender Hehe 🙂 jeg er 38+0 i dag, og har kost meg med både den og Preglife siden starten. Klikk.no har sånne ukentlige videoer også. Veldig søte.

    11. Gratulerer!!! Håper dere får en fin tid fremover og klarer å nyte det selv om dere har vært gjennom mye på veien! Godt nytt og spennende år!!!

    12. Jeg vil vel si de er de mest blåste av alle! Åpenheten om ufrivillig barnløshet var jo ikke akkurat for å hjelpe andre, så der er de smarte! Kommer til å bruke denne ungen for hva det er verdt, penger i kassa. Som prøver selv og nå gravid, vil jeg ikke si at denne bloggen er bra. Gode Gud, og dere som skriver hvor fantastiske de blir som foreldre? Er denne ungen mer ønsket enn våre andres? Og at dere som ikke synes om at de deltar i Bloggerne? Det viser jo hvem de er? Ferdig snakket!

    13. Skulle virkelig ønske min mann var så engasjert i graviditetene mine som du er i deres! Lykke til❤️ Dere blir nok fantastiske foreldre! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg