SISTE JUL UTEN BARN

God jul fra Vikersund! Ulrik og jeg feirer julaften med mamma og stefaren min i år. Her er det som dere ser hvit jul og skikkelig julestemning. Vi startet dagen med en lang julefrokost etterfulgt av Tre nøtter til Askepott på tv og julegrøt til lunsj. Nå står vi pyntet og klare for julegudstjeneste i kirken for å få enda mer julestemning..

Jeg har tatt på meg den trangeste kjolen jeg har, siden jeg er over middels stolt av magen min. Hehe! Den har vokst mye allerede og større skal den bli. Jeg tenker å lage min første graviditetsoppdatering i romjulen, for å fortelle dere litt mer i detaljer. Jeg synes forresten at det er skikkelig hyggelig å gå gravid sammen med Stine (speiltvillingene.blogg.no). Vi er jo omtrent like langt i graviditeten. Jeg tror det bare skiller en dag mellom oss eller noe. Hun er som sagt et stort forbilde for meg som mammablogger og jeg føler at jeg har mye å lære av henne som kombinerer det å blogge og være mamma på en fin måte.

Tenk at dette er siste julaften for Ulrik og meg uten barn, da dere.. Jeg får frysninger bare av å skrive det! Åh, som jeg gleder meg til neste jul når vi har en liten baby <3

50 kommentarer
    1. Jeg har aldri kommentert på en eneste blogg, men nå greide jeg ikke å la være da jeg så den flotte magen din. Du er den personen jeg unner dette mest i hele verden, og jeg er så glad på deres vegne!
      Det lyser kjærlighet og lykke av deg! (Lykke, også som i navnet, hehe) Hilsen Julie

    2. Du er nydelig Julianne! God jul til deg og mannen, vi er mange som gleder oss på deres vegne, og ser fram til 2018😍

    3. God jul til deg og den fine lille familien din 🌟❄️🌲 Jeg er akkurat like langt på vei som Stine og deg, og jeg gleder meg helt enormt til å følge dere begge fremover ☺️ Jeg har krysset fingrene for at du også var gravid og ble så glad over den fantastiske nyheten. 2018 blir virkelig et spennende år 👶🏼 Mange juleklemmer 💛

    4. Kos dere med spennede tid fremover, og det er så koselig å se magen vokser ❤
      Jeg tok magebilde hver mnd og limte bildene inn i baby album til ungene mine.. Koselig å ha som minne ❤
      Du kledde den baby bumpen ❤

    5. For en nydelig babymage!
      Ønsker dere en velsigna jul og et godt nyttår❤️
      Nyt dagene og hverandre!

    6. Du kler magen vannvittig godt ❤️ Jeg er så glad på deres vegne😍 ønsker dere en flott jul.

    7. Gratulerer, dette var en helt super nyhet å lese. Jeg gleder meg så på deres vegne og jeg gleder meg selvfølgelig til å være med videre. Du kommer nok til å blogge om dette på en balansert og super måte. God jul til deg og Ulrik😍😍

    8. Bare å glede seg. Min kom i juli. Første jul nå og julen er alltid kjekkere med barn! Julen er for barna!

    9. Håper dere har hatt en fantastisk kveld☺️ I fjor på denne dagen var jeg nesten like langt på vei som du er nå, etter å ha prøvd i 2,5 år. I juni kom ei lita frøken, noen uker før termin. Og selvom hun ikke har skjønt så mye av denne dagen så har det vært helt fantastisk og spesielt❤️ Nå ligger jeg bare og ser på at hun sover og klarer ikke se meg mett på henne. Er så utrolig takknemlig! Det finnes ingenting vakrere. Og du.. det går fort til neste jul og enda fortere til juni😉

    10. Julianne-du stråler 💜❄️
      Jeg har fulgt deg i denne prosessen og har beundret dere for deres åpenhet, ærlighet og pågangsmot.
      Spennende måneder fremover hvor du får oppleve det mest utroligste-nemlig det å bære frem et barn💜 jeg har en 6åring i hus og jeg tenker stadig tilbake på den opplevelsen av å gå gravid, kjenne spark og liv. Ønsker dere en god jul og et godt nyttår❄️🎄🎅🏻💜

    11. Åh, kjære Julianne! Først: GRATULERER SÅ MYE! Jeg begynte å gråte når jeg så at endelig hadde dere greid det. Jeg vet hvor vondt det har vært. Nyt hvert et lite sekund av graviditeten, hver en liten «vondt» blir i en sånn sammenheng så utrolig deilig når babyen er så høyt ønsket. Unner dere dette så til TUSEN! ❤️❤️❤️

    12. Skjønner godt at du vil vise den voksende magen! En så etterlengtet baby er heldig som får dere to som foreldre. ENDELIG sier jeg bare! Gleder meg til å følge dere i graviditeten 🙂

    13. Jeg sier bare en ting.. Gled dere💝 det er en enorm lykke.
      Ser på bildet med den utrolige nydelige maven.. men dere er sikre på at det ikke er to små piloter der inne?😂 Ikke misforstå meg fordi jeg mener ikke at du er tykk men magen har vokst mye kun på 14 uker💗

    14. Da jeg fikk vite jeg var gravid i september var jeg sååå lykkelig. Samtidig som jeg ønsket deg så veldig graviditeten. Når jeg fikk vite du var gravid ble jeg sååå glad på deres vegne. Blir så herlig å følge graviditeten din også og er så koselig at vi er gravid samtidig.
      Hvordan føler du deg nå som du er gravid?
      Gleder meg til å se oppdateringene sine fremover 😍😍
      Så fin du ble med mage ❤️

    15. Ååå! Du er bare så utrolig flott ❤️ Håper dere vet hvor mye godt dere fortjener, og jeg ønsker dere en fantastisk jul og et godt nytt år ❤️ Gleder meg så så mye til å følge dere videre!
      Klem fra meg

    16. Gratulerer sååå mye! Kan du skrive et innlegg om hvordan man kan holde ut prøvetiden når det kommer nederlag på nederlag måned etter
      måned? Prøved selv i noen mnd, og klarer ikke å slutte å tenke på prøvingen :-/

    17. Gratulerer så mye! Ønsker deg en herlig jul med nære og kjære – og ikke minst vidunderet i magen ❤️

    18. Så utrolig koselige bilder, og spesielt vakkert det av deg med magen. Gratulerer så mye, dette er bare en så fantastisk julegave. God jul og Godt nyttår når den tid kommer.

    19. Du er bare utrolig flott! Ønsker deg masse lykke til i resten av svangerskapet. Gleder meg til å følge deg! Ei riktig god jul ønskes til deg og dine, Julianne 😊
      Juleklemmer sendes til dere❤

    20. Klart du er megastolt over magen! Den har dere lengtet lenge etter å se, og du kler virkelig å bære den. Jeg er så glad på deres vegne og gleder meg til å følge reisen deres fremover.

    21. Hva bryr det meg eller noen andre i dette landet at du er gravid?? Det er da mange gravide og også mange som sliter. Helt utrolig at man kan få lov til å opptre slik. Fra meg får du null støtte og jeg ønsker verken deg eller din familie eller kommende barn noe godt. Du bare leker pk og er dum som et brød.

    22. 09:51:
      NOE må det jo bry DEG OGSÅ siden du har giddet å bruke energi på å ta turen innom bloggen og: *fanfare*, til og med lagt igjen noen ord, hurra for deg, gratulerer,du får “dagens kaktus med glorete julekuler på”!
      Å glede seg på andres vegne,har du tydeligvis IKKE lært deg!
      Koselig nyhet; Julianne og Ulrik ❤️

    23. Fine babymagen <3 Å være gravid er en fantastisk følelse, iallfall var det slik for meg. Og kan tenke meg du er i himmelen! Selv fikk jeg ingen mage før etter uke 22. Jeg fikk min lille Noah 1. september 🙂 Lykke til!! Du haaar så mye fantastisk i vente, vakre deg!

    24. Gled dere! Vi har vår første jul med barn etter å ha vært prøvere i 12 år! Julen har fått en helt ny betydning. Magisk! Gratulerer med graviditeten!

    25. Ønsker hjertelig å gratulere Dere med en så fantastisk gave ❤ har fulgt med Dere i den tunge prosessen, da vi selv har prøvd så lenge og endelig lyktes😊 ønsker Dere alt det gode❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg