JEG HAR ÅPNET KOMMENTARFELTET

Tirsdag ettermiddag valgte jeg å åpne kommentarfeltet på bloggen. Noen har fått det med seg, men jeg tipper at det er mange som ikke har lagt det til merke ennå.. Jeg åpnet kommentarfeltet igjen for at dere som leser kan gi meg tilbakemeldinger og stille spørsmål slik som før. Åpningen skjedde rett etter at vi gikk ut med nyheten om at Ulrik og jeg er med i Bloggerne sesong 8. Det har vært deilig med en pause fra all spekulasjon rundt det ene og det andre, men nå føler jeg endelig et overskudd igjen til den energien et åpent kommentarfelt faktisk tar.

Valget mitt om å åpne kommentarfeltet gjorde jeg uten å være overbevist på om det var rett. Det skal jeg ærlig innrømme, for jeg var rett og slett i tvil. Når det er sagt så har jeg en god følelse med det nå, spesielt etter alle de hyggelige tilbakemeldingene jeg og vi har fått de siste dagene. Jeg vil derfor benytte anledningen til å takke for at dere ikke har gitt meg grunn til å angre. Det finnes ikke en eneste kommentar som ikke har blitt godkjent siden tirsdag, noe som tyder på særdeles god oppførsel blant alle besøkende. Snart vekker vi nok trollene og det er jeg heldigvis forberedt på. Jeg synes bare det var herlig å få en positiv start.

Forskjellen fremover vil vel egentlig bare være at dere tydelig ser hvilke spørsmål jeg unnlater å svare på. For det er ikke alt jeg ønsker å kommentere ennå og det er ikke alt jeg kan fortelle om hele tiden. Sånn vil det nok alltid være i de ulike fasene av livet. Noe privatliv krever jeg selv om jeg har valgt å leve av å dele livet mitt offentlig.

Jeg tåler selvfølgelig at dere spør og graver om hva enn dere måtte lure på og synes det er koselig at dere engasjerer dere i hverdagen til Ulrik og meg, men jeg håper dere respekterer at noen spørsmål vil forbli spørsmål en stund til..

43 kommentarer
    1. Hei! Synes det var trist at dere har blitt med på «bloggerne» Grunnen til at jeg sier det er fordi jeg synes hele programmet er «pute-TV», uten substans og mening, og et dårlig program rett og slett. Jeg ser veldig opp til dere to, dere virker så ryddige og ordentlige, og skjønner derfor ikke at dere har takket ja til den «søt-suppa» der. Vel, jeg sluttet å se det for lenge siden, og kommer ikke til å se det igjen selv om dere er med, vil ikke miste mitt gode inntrykk av bloggen din. Men, lykke til.

    2. Gleder meg kjempemasse til å følge dere på tv 😍 endelig en skikkelig grunn til å se på bloggerne!

    3. Synes det er veldig kjekt at du har åpnet kommentarfeltet igjen og gleder meg kjempe mye til å se dere på bloggerne<3
      Jeg forstår at du fortsatt ikke ønsker å kommentere så mye rundt prøverør men synes også at det er litt trist at vi ikke har hørt noe på veldig lenge. Rett og slett siden jeg føler at det er en så stor del av bloggen din og at vi leserne synes det er bra med en slik åpenhet rundt dette temaet. Det hjelper også oss andre prøvere. Forstår at du ikke vil annonsere en eventuell graviditet veldig tidlig men kanskje du kunne sagt noe om dere har gjort innsett i naturlig syklus slik du muligens skrev at dere skulle. Ønsker deg bare alt godt <3 god klem til dere!

    4. Ble så glad for at du åpnet kommentarfeltet igjen! Det føles på en måte som at bloggen din er “tilbake”.. 🙂 Også ble jeg jo kjempe glad for å høre at dere skulle være med på bloggerne, nå gleder jeg meg mer en noen gang til ny sesong 🙂

    5. Jeg må innrømme at jeg ble litt skuffet da jeg så det med Bloggerene.
      Og med det samme jeg leste det, forsto jeg hvorfor du hadde stengt kommentarfeltet, samt holdt tilbake i prøverørsprosessen. Altså hvis du hadde vært åpen om alt i høst, hadde det ikke vært noe «nytt» på TV. Jeg syns det var helt forståelig at du ønsket å være mer privat, men når mann i etterkant forstår at det kun var pga et TV program, mister du litt tillit/troverdighet hos meg iallfall.
      Dette er ikke slemt ment, men en ærlig kommentar fra fastleser som føler seg litt skuffet!

    6. Håper dere har det bra firtiden, eg blei litt skuffet synes dette pg har ikke noen menning. Men lykke til 🤗

    7. Trur du grunnen til at du ikke blir gravid er for at du har brukt vippeserum som inneholder abort middel for dyr?

    8. Elsker bloggerne, det blir bare bedre og bedre for hver sesong! Håper episodene er lengre i neste sesong! Lykke til med alr!

    9. Men alle vet jo at du er gravid.. står på flere forum. Ulrik hadde snakket med en kollega som ikke hadde klart å holde seg.. må ha vært en kvinnelig en sikkert, siden vi kjerringer liker å slarve..
      Så synd du ikke vil dele hele prosessen, sorger, oppturer, venting, fortvilelse og spenning.. slik det er å være prøver.
      Synes du er et dårlig forbilde for prøvere egentlig. Hvertfall når det kommer til det du sier skal være ditt bidrag – åpenhet.
      Tror du virkelig at det å dele åpenhjertig (siden det skal være ditt spesialfelt) får deg til å abortere? Det er jo en kokkos tanke.

    10. Liker at du har opnet kommentarfeltet igjen 🙂 Dynest det er lettere å kommunisere anonymt da, siden heg for det meste kommenterer ting relatert til prøving (vi er ikke så opne om det).
      I dag ble vi forresten henvist til IVF. Har du noen tips til oss som nå skal til på denne karusellen? Evt. ting å forbrede seg på 🙂 Har lest så å si alle innleggene dine om ivf, men savner et slikt 🙂

    11. Hei 🙂
      Ser at noen av nettrollene allerede har oppdaget at du har åpent kommentarfelt igjen, så skjønner godt at du stengte. Gleder meg til å høre hva som skjer fremover når dere er klare for å fortelle. Masse lykke til 🙂
      Hilsen en som leser bloggen din fast hver dag 😀

    12. Mari 30.11.17 kl 18:07
      Sånne som deg er det litt synd i, som ikke har ett liv… Stakkar… Håper noen orke ta seg av deg!!! Trist at du antagelig ble mistet i gulvet da du var liten eller noe.

    13. Og da er folk i gang igjen… 🙈
      Om Julianne nå skulle være gravid, så la hun nå for all del fortelle når hun vil og er klar for det. Regner med alle som har barn her inne venta med å si noe til de ville selv også.
      Og tviler på at hun har holdt det hemmelig for at det ikke skal komme ut før Bloggerne kommer på tv, det vil være lite sannsynlig at hun kan «skjule» det til da dersom hun er gravid nå.
      Håper du/dere er like lykkelig og fornøyd om dagen som det ser ut til på bildene dine😊

    14. Blir kjekt å se dere på Bloggene, ikke ett program jeg har sett noe særlig på… Men nå må eg jo følge dere.. Glede meg…
      Og de som MÅ kommentere negativt.. Hvorfor gidde? Egentlig var det koseligere å lese Bloggen din uten disse nettrollene.. Huff..
      Spennede å følge dere fremover 💕💕💕

    15. Gleder meg til å se dere på bloggerne! Ikke bry dere om disse teite kommentarene over, det kommer fra folk som ikke er fornøyde med sitt eget liv og trenger å rakke ned på andre sitt liv.. Synes at det er utrolig kult av dere å vente med å dele med babyprosessen til dere er klar selv:) Stå på! Jeg heier på dere! Stor klem

    16. Synes det er koselig at du har åpnet kommentarfeltet igjen. Håper at folk klarer å besinne seg, og når noen begynner å trolle, så trenger kanskje ikke folk å hive seg på og gi trollet mer oppmerksomhet med å kommentere det som er skrevet kanskje? Det er bare å scrolle forbi, og så kan jo du (Julianne) fjerne evt kommentarer som er ufine.
      Ønsker dere lykke til videre med alt jeg. 🙂

    17. Hei! Har eit spørsmål til event. ein spørsmålsrunde. Har du nokon gong vurdert å bytte bloggnamn/merkevarenamn? Som for eksempel slik som da fotballfrue bytta til Carolinebergeriksen? Spør kun av rein nysgjerrighet 🙂

    18. Fint at du har åpnet kommentar feltet! Jeg har stor respekt for deres vanskelige prosess! Kjenner meg selv igjen!
      Men må si at jeg er skuffet hvis grunnen til at du ikke har delt noe på bloggen er fordi dere skal være med på en TV serie.
      Likte bloggen din veldig godt når dere skrev om deres IVF prøving og prosessen rundt dette.
      Nå er den dessverre mer en «vanlig» blogg. Kan vi forvente å høre noe mer om prosessen nå som du har sagt ja til serien bloggerne eller blir det bare sminke, klær og reklame fremover?

    19. Så kjekt at du har åpnet kommentarfeltet 🙂 Pleier sjeldent å ligge igjen kommentarer på blogger, men jeg syntes din blogg er så bra ! Gleder meg til å se dere på bloggeren, man får da se en annen side av dere 🙂 jeg heier på dere to og ønsker dere lykke til med framtiden ! 😀 du deler ting når du er klar for det,så ikke beskymr deg for hva andre sier 🙂

    20. Synes som jeg ser flere skriver, at det nå blir mer en sånn «vanlig» blogg, når du ikke oppdaterer noe om hvordan prøverørsprosessen går..kom over bloggen din ifjord å vært fast leser siden, da gikk jeg gravid å syntes det var veldig givende å spennende å lese om deres vei mot babydrømmen, vi selv brukte rundt 1 år før spira satt! Håper på mere oppdateringer på den fronten snart, men skjønner veldig godt behovet for liiittt privatliv <3 lykke til videre!

    21. Aha, så lesertallene falt på grunn av stengt input-felt?
      Har forresten Ulric fått tatt båtførerprøven og lært seg å holde av veien når han manøvrerer et innhentende fartøy?

    22. Jeg elsker å slappe av på sofaen med bloggerne – noen sesonger har vært mer interessante enn andre og det er ikke alle bloggerne som har vært med som har vært like interessante å se på – og blitt litt kjedelig. Sophie Elise synes jeg alltid har vært interessang og gøy å følge med på. Riise og Louise Angelica har også vært veldig gøy å følge, og skulle gjerne sett at dem ble med i flere sesonger.
      Jeg gleder meg veldig til å følge med dere på bloggerne, og tror det blir veldig gøy og spennende å følge dere – tror dere har mye å komme med og mye spennende å dele !:) gleder meg 😀

    23. så fint at du har åpnet kommentarfeltet igjen! 😀 og SÅ gøy at dere skal være med på bloggerne!! gleder meg <3<3<3

    24. Ulrik svarer: Pershing62:
      Eg håper at du kan gi deg til kjenne og vise oss hvor flink du er på sjøen neste gang du er utpå. Båtfolk er jo kjent for å være hyggelige mot hverandre. En heil masse ting eg e keen på å lære. 🙂 Et netttroll med slik en båt finnes garantert ikke, men derimot et nettroll som drømmer om noe slikt finnes nok. Julaften nærmer seg får håpe nissen e snill mot deg i år. 🙂

    25. Usj, når jeg ser kommetarene ovenfor skulle jeg nesten ønske at du ikke hadde åpnet kommentarfeltet..
      Ukens spørsmål:
      Har du vurdert å “ansette” noen til å rydde kommentarfeltet ditt for deg? Jeg tenker det må være nokså belastende for deg i den prossessen dere er i å måtte lese alt som står her. Spesielt når de kommende gravidhormonene dine løper løpsk. Kanskje en idè?
      Pleier du å lese i tråden om deg på kvinneguiden? Håper for guds skyld at du lar vær, det trenger du virkelig ikke å gjøre.
      Hvordan i all verden fikk du Ulrik til å gå med på Bloggerne? Har dere inngått kompromisser om ting han ikke vil være med på?

    26. Så koselig med åpent kommentarfelt igjen 🙂 Jeg vet ikke hvorfor terskelen er så høy for å poste på facebook! Kanskje for alle venner og bekjente for opp hva jeg skriver/lurer på, og jeg liker ikke helt det. Men alle som vil kan også lese her da 🙈
      Jeg syns bloggen din er koselig å følge og heier veldig på dere i babydrømmen. Jeg husker fra du startet prosessen at jeg tenkte at du var så heldig som snart skulle gå gravid og få en liten en… fra å gå til at jeg og amannen selv planlagte neste mann og jeg håpte at kanskje dere endelig lyktes da. Til nå hvor jeg er gravid og heier fortsatt på drømmen deres (er redd du skal bli lei av å lese at jeg, en totalt fremmed, er gravid 😢). jeg tror ikke du ikke unner andre å bli gravid, men følelser er følelser og de kommer uavhengig av meninger noen ganger .
      Nå rørte jeg meg veldig bort her 🙈 Poenget mitt er koselig blogg av en koselig dame og jeg heier virkelig på deg/dere og drømmen deres!

    27. Trist å se hva enkelte kan få seg til å skrive… Og de som «bare» klager på at de savner åpenheten rundt prøvingen, er jammen bra egosentriske de og. Respekt for andre grenser? Også deres..? Forståelse for at du ikke er en nær venn, selv om du deler mye offentlig?
      Uansett, stå på, lykkeønskninger og støttende kommentarer er heldigvis i klart flertall.

    28. Hei 🙂 Synes det er veldig bra at du har åpnet feltet igjen. Håper du hever deg over de stygge og teite kommentarene. Skjønner at dere ville joine Bloggerne pga eksponering og $, men må ærlig si at jeg ikke kommer til å følge med der eller her videre.
      Lykke til

    29. Hei! Eg lurte på Ka år Andrea er født i, sidan ho er 16? Eg ho 00 eller 01? Veldig flink er ho vertfall!!

    30. Gleeder med til å følge med dere på bloggene. Så deg på svindeljegerne også, og vil si at du har et utmerket tv-fjes 😊 Lykke til med babydrømmen ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg