ET GJESTEINNLEGG FRA ULRIK OM BLOGGERNE

Hei alle sammen. Eg håper at dokke blei like ekstatiske som oss da vi endelig kunne annonsere at vi e med på Bloggerne som kommer på tv våren 2018! Tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene vi fikk på Juliannes blogginnlegg om deltakelsen. Det setter vi STOR pris på begge to!

Vi var som Julianne nevnte på fotoshoot med resten av gjengen fra Bloggerne i sesong 8 i går. Serien blir lansert våren 2018 og er på hele 20 episoder. Tv2 har ikke satt premieredato ennå, men vi kommer selvfølgelig tilbake til dere når vi vet mer..

Eg har også fått utrulig mykje hyggelige tilbakemeldinger på Instagram og Snapchat, så nå gleder vi oss veldig til å la dokke få et enda bedre innblikk i vår hverdag. Vi e jo allerede endel eksponert gjennom Juliannes blogg, men tv e virkelig noe annet. Der e ingen filter og ingen redigeringsmuligheter. I Bloggerne kjem virkeligheten her hjemme veldig godt frem. Det blir rett og slett som å følge livet vårt helt usensurert.

Vi har som dokke veit vært gjennom flere tøffe tak i året som har gått, noe dokke kan følge mye nærere gjennom skjermen enn hva dere har fått muligheten til på bloggen de siste månedene. Jeg har blandede følelser rundt denne type åpenhet siden vi setter oss selv i en veldig sårbar possisjon, men eg angrer ikke på at eg takket ja til programmet og fordelen med del som deles e jo at vi får det litt på avstand siden programmet sendes i ettertid av alt som har skjedd og ikke skjedd i prosessen.

I løpet av den kommende sesongen vil dokke altså få muligheten til sjå kordan vi har det i forholdet på godt og vondt. Hverdagen har ikke vært enkel og det velger vi dele. Babydrømmen er naturligvis hovedfokus for Julianne og meg, men vi vil også ta dokke med på veldig mykje annet løpet av sesongen. Eg har blant annet fått muligheten til å ha med meg kamerateamet på min jobb som flykaptein, noe eg håper vil gi mersmak for dei av dokke som har tenkt tanken om en karriere i luften. Eg gleder meg i hvertfall veldig til å se programmet og e mer spent enn noen gang på hva dokke synes.

Følg meg gjerne på Instagram og Snapchat –> @mrulriknygaard, der vil eg poste mykje “behind the scenes” fra underveis av innspillingen av den kommende sesongen, pluss mine reaksjoner- og kona sine reaksjoner på det som vises.

Ulrik 😘✈️

15 kommentarer
    1. Dere er modige som velger å dele en så sårbar tid! Det er sikkert mange som finner trøst i deres styrke. Jeg håper virkelig dere lykkes med babydrømmen!

    2. Du kler så godt brunt. Slik brunfarge som du tar på jakken i headeren. Jeg så et bilde av deg i en artikkel, men husker ikke hvilken – iallfall, du hadde på deg en brun genser eller topp, og det kledde deg så godt.

    3. Hei har dere gjort testen dere kan gjøre via serum ivf i athen? For flere skal det bare en hestedose med antibiotika til, så løsner det seg med utfordringer! Verdt et forsøk. Vil så gjerne dere skal lykkes, så måtte bare si dette 🙂

    4. Så gøy, gleder meg til å se dere! 🙂 Bare et lite tips til Ulrik når han skriver: Hadde vært lettere å lese om han skriver enten bokmål eller nynorsk. Ikke at det er noe å henge seg opp i, og mener det ikke som kritikk eller noe, synes bare det er litt tungt å lese dialekt, haha 🙂

    5. Da bør du prøve å legge godviljen til kjære deg. Hilsen en som til daglig prøver oversette fra svensk/dansk/engelsk/latin etc, dvs blanding av alt,til norsk. Ofte til dels innfløkte undersøkelser også. Og du har problemer med å forstå norske dialekter?? Og berre for å gjere det klart. Eg har også nynorsk som hovudmål. MEN kan både lese og forstå det eg vil. Og ej skriv dialekt når d passa naså mi også! “Håper du ble bra passe forvirret av dette”. Ulrik ser komikken i denne i alle fall.😀 Heiar på Julianne og Ulrik❤ Mitt favorittpar

    6. Elsker at Ulrik skriver på dialekt. Syns det er så morsomt å lese teksten da. Fortsett med det 🙂

    7. E folk virkelig så inkompetente at dei ikkje klara å skjønne dialekte? Då nytta ikkje d å komme med den “svenska e so domme, dei skjønna ikkje norsk.” Gratulerer til dagens generasjon.

    8. Hei, jeg som skrev den dialekt kommentaren (15:19). Grunnen er at det er litt ekstra tung å lese når man har dysleksi, så ja..ikke alle som synes det er like lett

    9. Man er da ikke inkompetent fordi man ikke skjønner dialekter SKRIFTLIG? Som regel gir det ikke mening, og ordene fremstår som en 3 åring har sittet bak tastaturet. Er man ikke vant til det, er det selvfølgelig rart å se voksne mennesker skrive ?dej og mej?.
      Når det er sagt, er ikke Ulrik den verste. Og til ?HIL? over her; til å rette på andre, skriver du særdeles dårlig. Er forøvrig ikke noe å skryte av at man kan oversette dansk-norsk. Språkene er såpass like, at hvis du mener man skal forstå dårlig skriftlig norsk – burde man _ihvertfall_ forstå dansk.
      Hilsen en som tok masteren i Danmark. På dansk. . . . Null stress.
      (Og hallo.. Engelsk-norsk? Please log off)

    10. Fortsett å skriv på dialekt, Ulrik, når det er det som føles naturlig for deg 🙂 Liker gjesteinnleggene dine, så tommel opp for at du bidrar til bloggen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg