BLACK WEEK HOS BLIVAKKER!

Annonse

Denne uken er det Black Week hos BliVakker.no med 25-80% rabatt på HELE butikken! Det betyr mange gode tilbud på alle mine favorittprodukter innen sminke, hårpleie, hudpleie, dufter og masse mer! Du finner til og med et godt utvalg av gode produkter på tilbud til herre. Jeg har blant annet klikket hjem noen fine julegaver til Ulrik og pappa fra salget som jeg er sikker på at de kommer til å sette pris på ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MINE FAVORITTER FRA REAL TECHNIQUES PÅ SALGET:

Kosten jeg bruker til å påføre flytende foundation og kontur når jeg skal på fest eller pynte meg litt ekstra, finner du HER.

Kostene jeg bruker til å legge en perfekt øyesminke til både hverdag og fest finner du HER.

Kosten jeg bruker til solpudder finner du HER. En kost som er perfekt å ha med seg i vesken på grunn av lokket som følger med.

Kosten jeg bruker til rouge finner du HER.

Kosten jeg bruker til higligther finner du HER.

Shampooen jeg renser sminkekostene mine med finner du HER og palettet jeg vasker de i finner du HER.

Tips: Jeg vasker kostene mine minst en gang i måenden og ofte annenhver uke. Dette gjør jeg for å unngå å påføre gamle sminkerester i ansiktet mitt, som kan føre til urenheter i huden..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er forresten nytt navn og design på disse sminkekostene fra Core Collection. Mange skjønner ikke at det er de samme sminkekostene som tidligere på grunn av navnebytte og det nye designet, men da vet dere det 🙂  

Til slutt vil jeg tipse dere om at foundationen jeg bruker fast kan kjøpes på 30% rabatt HER og kosten jeg bruker til å påføre pudderfoundation finner du til 30% rabatt HER. Og ja, jeg vet denne sminkekosten egentlig er ment for rouge, men jeg bruker den altså til pudderfoundation i tillegg siden jeg synes den er veldig myk og god å jobbe med til begge deler. Jeg har derfor to helt like koster her hjemme som jeg bruker til to forskjellige behov.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kos dere med Black Week og alle de gode tilbudene, folkens! Det skal jeg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg