JEG GIR OPP

I dag skulle jeg egenltig jobbe med Maria. Vi hadde tenkt til å dra på julemarkedet i Karl Johan og ta masse hyggelige bilder. Planen var også at jeg skulle få gjort unna all jobb før helgen, men sånn ble det ikke. Jeg måtte sove til langt ut på dagen og har ikke kommet ut av joggedressen ennå. Det renner konstant fra nesa og øynene, pluss at jeg nyser hele tiden. Kroppen verker og hodet kjennes fortsatt tung. Jeg føler meg skikkelig sliten, men har heldigvis ikke fått feber. Formen er kanskje bittelitt bedre enn i går siden jeg ikke lenger har vondt i halsen, men jeg trenger definitivt noen dager til på å komme meg helt igjen, så akkurat nå gir jeg opp litt. Det er rett og slett ikke noe vits i å prøve å se pen ut foran kameraet. Hehe!

Vi har likevel bestemt oss for å reise til Geilo i morgen. Jeg får heller bare ta det rolig og hvile masse, mens de andre står på ski, fester i skibaren eller hva de planlegger å gjøre. Fjellet er hyggelig uansett form og så mye tid som jeg tilbringer her hjemme blir det godt å komme bort litt..

Nå er det pannekaker til middag på Andrea og meg. Snilleste Ulrik er i byen for å kjøpe brente madler til kona si. Jeg fikk plutselig så lyst på det og derfor var det ekstra kjedelig at jeg ikke kom meg på julemarkedet tidligere i dag. Men, men.. Markedet blir jo stående helt til jul, så jeg får ta det igjen neste uke!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg